Neváhejte využít diskuzi pro své dotazy! 
Vyjádřete své připomíny, sdělte své zkušenosti a názory, které mohou pomoci ostatním!
 

Odpovědi nejsou seřazeny podle času - (Formulář pro založení nové zprávy je dole)


Diskuze - Máte dotazy?

Datum: 26.11.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: LG

Dobrý den, na projekt Liberta Gia jsem dostal v poslední době mnoho dotazů a v bližší době plánuji něco o tomto projektu napsat i na web. Vidím to něco ve způsobu recenze.
Co se týče dlouhodobé udržitelnosti, tak za těchto podmínek není možné, aby program fungoval dlouhodobě.
Je pravda, že to mají udělané pěkně a plán je celkem zajímavý alespon tedy na první pohled.
V prvé řadě je nastavený limit pro výběr na 300 USD, což je pro členy, kteří jsou pouze na pozici zdarma, tedy Bronz, celkem vysoká částka. Nicméně příjmy z reklam není možné takto vysoko ohodnocovat, takže docházíme k tomu, že peníze které jsou vypláceny jsou z nákupu balíčků ostatních členů.
A je jasné, že statisticky bude převládat počet free lidí, než placených lidí a to bude tak či tak pro tento program zničující.
Navíc je všeobecně známo, že reklama v podobě surfů není téměř vůbec efektivní.
Teď je celý projekt ještě ve fázi, kdy se dá vše složitěji hodnotit, ale čistě selským rozumem je jasné, že tento koncept není dlouhodobí, není možné zkrátka, aby něco touto formou fungovalo dlouhodobě. To by museli upravit ještě více celý plán, protože není možné, aby člen free získával takto peníze, které jsou nepřiměřené ceně za kterou se reklama prodává. Tzn, že členové jsou přepláceně stejně jako třeba v emailových firmách, či PTC klikačkách. Kde se počítá s tím, že většina lidí stejně nedosáhne na minimální limit pro výběr.
Myslím, že i když program pořádně spustí za těchto podmínek, tak brzy dojde ke změně plánu, která nebude moc příznivá pro členy, protože jak už jsem řekl výše, tak program za těchto podmínek není dlouhodobě udržitelný.

—————

Datum: 27.11.2013

Vložil: Lyra

Titulek: Re: Re: LG

Přesně tak podle mě nejlepší reklamu na světě dělá world gn(adkash) chci se tam připojit jak affil a pak si koupit solární panely atd..pokud chce někdo vydělávat na reklamě at jde do world gn navíc tam je zaručen pasivní příjem i bez lidí ale pokud člověk nebude nic dělat nic nezíská..

—————

Datum: 27.11.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: Re: Re: LG

Nejlepší a nejúčinnější reklama vždy byla a také bude osobní doporučení. Každý za život doporučí mnoho věcí, díky kterým následně vznikne prodej a tedy zisk firmě.
Co se týče World Global Network, tak AdKash je zajímavá reklamní aplikace a je to dobrá myšlenka pokud AdKash bude spuštěna i pro lidi zdarma, tak určitě dojde velkému růstu celé společnosti a mnoho lidí ve Worldu bude vydělávat zajímavé peníze. Ale je to přesně jak říkáte, bude třeba pracovat a to i když každý může vydělávat bez toho, aby něco prodával, či budoval tým. Nicméně neaktivní lidé jsou samozřejmě odměňováni v jiný výši, než lidé co pracují za zvýšení obratu společnosti.
Ale World má další zajímavé věci, takže nestojí to pouze na AdKash, mně se třeba zase líbí možností investic do solárních elektráren, je to dobrá myšlenka, kterou se povedlo zrealizovat a jak budou řádným členem DSA, tak to bude svědčit také kvalitě a jistotě společnosti.

—————

Datum: 27.11.2013

Vložil: Lyra

Titulek: Re: Re: Re: Re: LG

znamená to že mohu miít postupem času elektřinu zdarma?

—————

Datum: 27.11.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: LG

Dá se to tak říci. Ale je na každém, jak to bude brát. Někdo chce naspořit peníze někomu z rodiny třeba na byt, tak zakoupí podíly solárních elektráren a získá zajímavou návratnost a peníze každý měsíc.
Samozřejmě spoření je nesmysl, stejně tak různé bankovní fondy, to využívají pouze lidé, co moc nerozumí penězům a nechávají se tak okrádat.
Nebo někdo si zakoupí třeba dva solární panely a pokryje si své náklady na elektřinu, stejně tak si lidé dávají na střechu panely, což je v podstatě taková záloha do elektřiny, kterou dělají lidé,co dokáží dlouhodobě uvažovat a mají k tomu vhodné podmínky.
Ale u World Global Network si může člověk zakoupit panely a nemusí se starat vůbec o nic, pouze každý měsíc získává peníze a to po dobu 20 let. Navíc své panely má pojištěné od Alianz takřka proti všem rizikům a jako majitel panelu může každý se svým panelem nakládat jak chce, takže ho může klidně prodat zpět firmě v rámci garance vrácení peněz a nebo v platformě jinému členovi. V plánu je taková burza panelů, kde může každý nakupovat, či prodávat panely.

—————

Datum: 19.11.2013

Vložil: Pavel

Titulek: SUMMIT77

Ahoj potřebuji znát zkušenosti se summit 77 jestli se tam fakt nemusej doporučovat lidi a jestli má firma sídlo a jak je dlouho na trhu...prostě veškeré zkušenosti jak od vás tak od známých děkkuji a myslím si když na to budou zaporné reakce že tak můžeme mnoho členů od tohoto projektu odradit či přivést..díky

—————

Datum: 20.11.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: SUMMIT77

Ahoj, jak se dívám, tak Summit77 funguje něco přes 3 měsíce.
Co se týče odměn, tak se jedná o forced matrix 2x14 a do takového programu se samozřejmě lidé doporučovat musí, respektive lidé jsou potřební pro chod programu.
Ale jedná o forced matrix, takže můžete získat i přelévání, takže teoreticky pokud budete mít schopného sponzora a lidi výše, tak získáte do struktury lidi, aniž by jste někoho osobně registroval a můžete stejně vydělávat, ale moc bych na to zase nespoléhal.
Co se týče Summit77, tak se mi tento program nelíbí, stejně jako kterýkoliv jiný program, kde je využitý matrix jako plán odměn.
Neříkám, že je to podvod, že by lidem tento program nevyplácel peníze. Peníze vyplácí, ale rozmyslel bych si, jestli je to vhodné program a bez práce to samozřejmě není..
Zkrátka a jednoduše mně se tento Summit77 nelíbí a to z důvodů způsobu odměňování a ani v tom nevidím žádný smysl a to jestli bude dlouhodobý je otázkou...

—————

Datum: 18.11.2013

Vložil: :D

Titulek: ******************* DG************************

Takže všechny upozornuji že inzerce na dg by takto neměla vypadat protože si autor bud vymýšlí nebo je zaslepen a naivní myslíte si že je pravda co sem píše?
PRÁCE PRO KAŽDÉHO ZVLÁDNE TO OPRAVDU KAŽDÝ
NECHTE VYDĚLÁVAT VÁŠ POČÍTAČ ZA VÁS TÍM ŽE PRONAJMETE MALOU ČÁST VÝKONU VAŠEHO PC . Je to celosvětový projekt velmi úspěšný bezpečnější třeba než facebook nebo skype prověřen IT odborníky. projekt dostal i několik certifikací a já jsem pro vás udělal web s návodem jak začít vydělávat s tímto projektem plno lidí si to chválí je i plno skupin po facebooku kde si lidi radí a jen to doporučujou dále já jsem začal s projektem nedávno a už vydělávám dost velké peníze vyzkoušejte to taky. Pokud budete chtít poradit kontaktujete mě, na webu mám kontakt

—————

Datum: 18.11.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: ******************* DG************************

:-) Viděl jsem také podobné inzerce, lidé jsou opravdu hloupí, to se nedá ani jinak vyjádřit.
Ale myslím si, že dotyčná osoba to někde zkopírovala a další to kupírují také a propagují jak o život. No někteří by si měli sáhnout trošku do svědomí.
DG navíc teď udělalo takový tah, což ještě více z nich udělalo podvodníky. To že aktivním členům přeměnila vše na jakési akcie, které jsou bezcenné a k ničemu jen možná k mikro ziskům a spustila vše znova, aby nalákala nové investory a těm dříve již nemusí vyplácet.

—————

Datum: 19.11.2013

Vložil: DG NENI PODVOD

Titulek: Re: ******************* DG************************

Uz ho mam pres rok a stale vyplaceji uplne v pohode. Ten kdo pise tady ty blaboly ani nezna Perfect App a podobne, ktere jsou uplne zdarma a tedy nemohou prestat vyplacet kdyz prisun penez z vlaken ochabne. Je to uplne o necem jinem. Zkuste to a uvidite.

—————

Datum: 19.11.2013

Vložil: Ivan

Titulek: Re: Re: ******************* DG************************

Nevím, o čem píšete, ale tady je řeč o Digital Generation, kde těžko můžete být přes rok, když start byl 26.4.2013. Program platil dobře do 20. července, kdy jim Payza zablokovala účet. Pak členové, kteří investovali přes Payzu (a byla jich většina), většinou nemohli vybírat vůbec, jen reinvestovali - tj. kupovali vlákna. Výplaty na jiné peněženky byly víceméně náhodné a tak to zůstalo i po otevření výběrů na Payzu - až do minulého týdne, kdy vynuceným nákupem akcií přišli členové o většinu peněz na účtech...

—————

Datum: 07.12.2013

Vložil: lukas

Titulek: Re: Re: ******************* DG************************

mas pravdu

—————

Datum: 24.11.2013

Vložil: Mira

Titulek: Re: ******************* DG************************

V podstatě je to dobře vymyšlené. Dostaneš jedno vlákno na měsíc. Můžeš vydělat max. 30 USD , při 24h provozu. Pak samozřejmě si musíš vlákno zakoupit už za 50 USD. Taže minimálně 20 USD vložit.
Místo výplaty peněz dostaneš jejich posrané bezcenné akcie.
Oni se na tobě automaticky obohatí o 20 USD. Kdo si zakoupí další vlákna strácí ještě víc. No blbci co si to neumí spočítat ať prodělají , dobře jim tak.

—————

Datum: 24.11.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: Re: ******************* DG************************

Tak tak, každý si to může sám spočítat. Ale stejně se ještě nejde mnoho lidí, které mají dost zkreslené představy a očekávají od toho kdoví co. Je to tak, že kdo pořád bude vyhledávat věci, kde je co nejméně práce, tak nevydělá nikdy a bude pouze ztrácet svůj čas.

—————

Datum: 18.11.2013

Vložil: Marian

Titulek: Knapik

Prosim vas mohli by ste mi poradit že aké máte skúsenosti s firmou
umfragenews.com že ci mam pokracovat v e-mailoch a ci ste boli vyplateny dakujem za info

—————

Datum: 18.11.2013

Vložil: Janina

Titulek: Re: Knapik

Já jsem s tím již skončila, protože se o tom mluví, že je to podvod..

—————

Datum: 18.11.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: Knapik

Myslím si, že skončit bude dobrá volba a zvolil bych něco normálního, kde opravdu vyděláte peníze. Nebude to sice bez práce, ale budete mít opravdu možnost si vydělat.

—————

Datum: 07.12.2013

Vložil: Evča

Titulek: Re: Re: Knapik

a můžete nám něco doporučit? jsem na mateřské a hledám již dlouho přivýdělek, na netu je spousta obludných nabídek, které lákají lidi v nouzi a nakonec jsou na tom lidé poté ještě hůře než předtím, pokud i umfragenews je podvod, pak dle mého neexistuje na netu přivýdělek. Samozřejmě umím makat rukama, ale s mimčem na noční šichty do obchoďáku jít zatím nemůžu ..... existuje tedy nějaký přivýdělek? normální jak píšete?

—————

Datum: 19.12.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: Re: Re: Knapik

Dobrý den. V prvé řadě je potřeba si uvědomit, co opravdu hledáte. Není práce jako práce. Rozdíl je práce, kde jste placená od času a práce, kde jste placená od výkonu. Na internetu je téměř vždy práce od výkonu. A pokud vezmeme v potaz, že peníze vznikají pouze prodejem, tak budete muset někde zkrátka udělat obrat a následně od společnosti získáte provizi. Programy,které nabízí snadný zisk, který není podložený prodejem, tak jsou pouze podvody.

—————

Datum: 19.02.2014

Vložil: Kvetka

Titulek: Re: Re: Re: Knapik

písněte mi na mail, dám vám kontakt na fungující přivýdělek - žádný podvod kvetuna@centrum.cz

—————

Datum: 21.11.2013

Vložil: M.P

Titulek: Re: Knapik

Dobry den.Nepokracujte je to podvod.

—————

Datum: 21.11.2013

Vložil: Hanka

Titulek: Re: Re: Knapik

Opravdu jde o podvod? Známá tvrdí,že ví o člověku,který byl vyplacen za prvních 100 eur.Tak nevím,čemu věřit.Dík za odpověď.

—————

Datum: 24.11.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: Re: Re: Knapik

Podvod to bude téměř určitě, protože není možné vyplácet takové částky za takovou aktivitu, to je logické. Takže pokud někomu vyplatili, tak to byla spíše lež toho, co to říká a nebo je taktický důvod, ale určitě tento program nebude stále platit. To je pouze taková touha lidí, kteří by rádi něco získali zdarma :)

—————

Datum: 04.12.2013

Vložil: Martina

Titulek: Re: Re: Re: Re: Knapik

kamarádka mi poslala vypis z uctu ze ji to opravdu poslali

—————

Datum: 05.12.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Knapik

Tak je to možné, že ji to poslali, ale pokud to některým pošlou, tak i přesto bych moc nepočítal, že to bude dlouhodobě.
Kolik vybrala ?

—————

Datum: 07.12.2013

Vložil: Evča

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Knapik

Jenomže oni to na účet neposílají, mají pouze možnosti Paypal a Payza, jediné co mohla poslat byl výpis z Paypal nebo Payza a nebo už z převodu z Paypal na svůj účet, můžete poslat více info? já si budu psát o zaslání dnes nebo zítra, tak uvidím

—————

Datum: 08.12.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Knapik

Ok, tak pak dejte vědět, může to třeba někomu pomoci :)

—————

Datum: 12.11.2013

Vložil: Andrea

Titulek: LiderLand 3000 zkušenosti

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli znáte LiderLand3000 a co si o tom myslíte a nebo jaké máte zkušenosti s tímto programem. děkuji.

—————

Datum: 12.11.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: LiderLand 3000 zkušenosti

Dobrý den,
celkem podrobnou recenze na tento projekt jsem napsal před několika dny.
Najdete to v menu - Můj blog a - LiderLand3000 s krédem ,,vyberte si nás, jsme nejlepší" láká lidi na proplácení účtenek z nákupů, ale realita je trošku jiná, stejně tak jako další výroky.

—————

Datum: 15.11.2013

Vložil: Andrea

Titulek: Re: Re: LiderLand 3000 zkušenosti

Díky za recenzi, kterou jste napsal.. Opravdu mi pomohla více otevřít oči a to nejen kolem Liderlandu ale obecně.

—————

Datum: 18.11.2013

Vložil: Martina

Titulek: Re: Re: Re: LiderLand 3000 zkušenosti

Tak mě už LiderLand odradil, když jsem viděla, kdo ho propaguje na těch prezentacích. To jsou známé firmy, které blbnou lidem hlavy.

—————

Datum: 05.11.2013

Vložil: Hanka

Titulek: Digital Generation

Jaký názor máte na Digital Generation?

—————

Datum: 05.11.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: Digital Generation

Názor na Digital Generation popisuji podrobněji na tomto webu vícekrát, jak v diskuzi, tak v článku.
Takže to zde napíšu pouze zkráceně. Digital Generation je pouze hyip, tedy pyramida, kde peníze přichází z investicí, respektive z nákupu vláken.
Momentálně již tři měsíce DG pořádně peníze nevyplácí a nebo s problémem a nedá se předpokládat, že se to zlepší.
Lidé ještě budou delší dobu sledovat pouze fiktivní peníze dokud se celý program nezastaví.
Pro mnohé lidi to může být další ponaučení, aby pochopili, že peníze nikdy nevydělají, když nebudou nic dělat.
Pokud si někdo myslí, že bude vydělávat peníze někde jen tak, aniž by něco prodával, tak má smůlu, protože peníze vznikají prodejem.
Využití výkonu PC a takové zisky je úplný nesmysl a lidé tomu jen chtějí věřit a to je vše, stejně tak jako někteří věřili, že Banners Broker pronajímá reklamní prostor, to jsou samozřejmě nesmysly.

—————

Datum: 24.11.2013

Vložil: Mira

Titulek: Re: Re: Digital Generation

Jasný souhlas čekají až začneš kupovat vlákna. Nalákají tě ať za první zisk koupíš vlákno a přitom musíš ale doplatit minimálně 20 až 40 USD. Pak už jsi jejich. Jo když z každého blbce mají takovou částku tak jim to musí docela dobře sypat.

—————

Datum: 31.10.2013

Vložil: Milan

Titulek: Pure Leverage

ahoj admin.. nemohl by jsi mi pomoci s tímto projektem... už jsem zaregistrovaný, ale nevím co dále??..

—————

Datum: 31.10.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: Pure Leverage

Ahoj, napsal jsem ti na email a vysvětlím, jak nejlépe se dá v Pure Leverage vydělávat.

—————

Datum: 29.10.2013

Vložil: Kate

Titulek: Pyramida

co říkáte tomuto názoru? Ten sedí na Pure Leverage..

..pyramidové schéma je dlouhodobě neudržitelný a podvodný model, který slibuje výdělek především za získávání dalších účastníků takového schématu. Každý nový účastník musí za vstup do schématu zaplatit poplatek a za to dostává právo získat tento poplatek, nebo jeho část, od dalších účastníků, které sám získá. Část vybraného poplatku si obvykle nechává pro sebe a část odevzdává tomu, kdo jej získal, nebo naopak organizátor hry vybírá poplatek a část proplatí za referenci. Pyramidové schéma nenabízí žádný dodatečný kvalitní produkt ani službu. V praxi takový model ale nefunguje, neboť počet účastníků velmi rychle narůstá. Tento obchodní model je nelegální...

—————

Datum: 29.10.2013

Vložil: Lucie

Titulek: Re: Pyramida

Kate, zjistila jste si něco o GVO, než jste napsala takovouhle hloupost? Víte, kolik let firma existuje a jak se jí daří?

—————

Datum: 29.10.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: Pyramida

Samozřejmě, že Pure Leverage není nelegální systém, ale systém, který je patří k oblíbenému způsobu příjmu peněz pro mnoho lidí na celém světě a za kterým stojí hostingová firma GVO.
Je to kombinace oblíbených a nejúčinnějších ekonomických modelů a to affiliate a MLM s virtuálními internetovými nástroji, které využívá nejen každá firma, které působí alespoň z malé části na internetu, ale i každý internetový podnikatelé.
V této době již produkty jako je autoresponder, záchytové formuláře a nebo konferenční místnosti jsou naprosto nepostradatelné pro podnikání na internetu. A v ČR je nejznámější prodejce autoresponderu firma Davida Kirše, SmartEmailing, kde je cena několikanásobně vyšší než má Pure Leverage.

Je potřeba chápat trošku modely podnikání a rozlišovat, co je to podnikání a přímý prodej s hlubší strukturou nazývané MLM a nebo finanční pyramida.
Pro laika je to snadno zaměnitelné.
To co jste zkopírovala, tak nějaký článek, který psal někdo, kdo stejně nerozumí ani co to finanční pyramida je, takže počítám nějaká asociace přímého prodeje někdy v 90 letech.

—————

Datum: 26.10.2013

Vložil: IIIP Man

Titulek: Dá se pokrem živit?

Tímto bych se zeptal jestli je reálné se pokrem živit a jestli má někdo zkušenosti.Určitě si myslím že záleži na dovednostech už se učím pokr na pstrategy a nemůžu to pochopit tak nevím učím se texas a nevím co je to před flopem a po flopu atd..
děkuji za názory

—————