Existuje opravdu účinná strategie, která zaručí dlouhodobé vyhrávání na ruletě ? Plus rozbor populární strategie Martingale.

05.05.2013 15:44

 

Vzhledem k tomu, že matematika a statistika dovednostních a hazardních her je jedna z mojich dlouholetých zálib, tak jsem se rozhodl napsat tento článek. Věřím, že bude přínosný a některým z vás třeba i pomůže ušetřit peníze a čas. V článku se dozvíte, jestli existuje účinný systém, či strategie, díky které je možné vyhrávat na ruletě z dlouhodobého hlediska.

 

Také trošku více nejen po matematické stránce rozepíši nejznámější, nejpoužívanější a zároveň nejkontroverznější nejen ruletní strategii nazývanou Martingale, které málo který a to nejen ruletní hráč odolá, nicméně mnoho hráčů moc myslí na peníze a zapomíná na selský rozum, který je pro tuto jednoduchou a zároveň velmi ošemetnou strategii potřebný.

Asi každý někdy klikl na nějakou reklamu, která slibovala snadné zbohatnutí pomocí internetu a následně byl přesměrován na stránku, kde prostředek ke zbohatnutí byla právě ruleta. Ano, takových reklam jsou mraky a velké množství internetových stránek, kde autoři tvrdí, že právě oni mají strategii, díky které budete opravdu vydělávat na ruletě, ale pozor, není všechno zlato co se třpytí a touha po penězích mnohdy zaslepí lidem smysl. 

V dnešní době je možné hrát nejen ruletu živou, tedy v klasicky v kasínu, kde je krupiér, nebo ve většině případech pouze automatikcá ruleta. Ale velmi populární je online ruleta, která je pro hráče lákává, protože nemusí nikam chodit, ale mohou hrát z pohodlí domova a dokonce hru výrazně urychlit.

Vzhledem k tomu, že ruleta patří k těch nejznámějším hazardním hrám, tak předpokládám, že pravidla a to jak funguje asi většina zná. Pokud ale nevíte, tak na konci článku si můžete přečíst zkráceně pravidla rulety.

Na konci tohoto článku jsem přidal diskuzi, kde můžete napsat své zkušenosti a názory na ruletu.

 

Je možné v ruletě dlouhodobě vyhrávat ?

Přestože existují různé ruletové systémy a strategie, které se snaží faktor štěstí omezit a zvýšit vaši šanci na výhru, v dlouhodobém horizontu budete vždy ztrátový.

V dlouhodobém hraní, přesněji pokud se počet her limitně blíží nekonečnu, je ruleta vždy pro vás ztrátová. Zkrátka závisí pouze na výši sázky, kolik budete dlouhodobě ztrácet.

Na klasické ruletě s jednou nulou to je 1/37 vkladu. Kdybychom hráli ruletu bez nuly a procentuální zisky by zůstali zachovány, tak bychom byli z dlouhodobého hlediska na nule, řečeno ,,breake even". Ale vzhledem k tomu, že je tam nula, tak nám to trošku promíchá počty a to konkrétně tak, že každou sázku jsme v mínusu cca 2,7% a to ať vsadíme na číslo přímo a nebo třeba na barvu, sloupec atd. Pokud se podíváme pouze na to, kdyby jste sázeli pořád stejnou barvu tak to není 50 na 50 , ale procentuálně je to 18/37 = a to je 48,6 % a to právě díky nule.

Takže pokud například sázíte vždy 1 000 Kč, tak dlouhodobě ztratíte přibližně 27 Kč v každé točce. To znamená předpokládaná hodnota (EV) každé sázky za 1 000 Kč je - 27 Kč Není důležité, jestli 10x po sobě prohrajete a nebo vyhrateje, ale jedná se dlouhodobou hodnotu. Proč tedy sázet, když víme, že dopředu dlouhodobě to bude ztrátové. 

To jestli budeme v zisku a jak dlouho budeme vyhrávat a nebo kde prohrajeme, je způsobeno pouze vlivem variance, takže lépe řečeno dílem náhody. Nicméně z dlouhodobého hlediska má ruleta matematickou výhodou a to právě díky nule a hra pro nás bude vždy dlouhodobě ztrátová a to bez ohledu na to, jakou strategii budeme používat.

 

Nejznámější strategie Martingale:

Je opravdu mnoho různých systémů, které je možné uplatnit při hře, například Fibonacci sequence, Labouchere, D’Alembert systém a mnoho dalších, ale takovým nejznámější a nejvíce diskutovaným, využívaným a zároveň velmi ošemetným je systém zvaný Martingale, kterému málo kterých hráč někdy odolá.

Martingale je strategie sázení v hazardních hrách (nemusí být jen ruleta), kde se v případě výhry hráči jeho sázka zdvojnásobí (např. sázení na barvu v ruletě). Ale je možné se s tím také setkat ve sportovním sázení, či dokonce na Forexu, kde využívání Martingale je nevhodné stejně jako u rulety a nebo kdekoliv jinde.

Martingale spočívá ve zdvojnásobení vsazené částky v případě prohry v minulém kole. V případě výhry se tak hráči jeho prohrané peníze vrátí zpět ještě s původní vsazenou částkou navíc.

Ačkoliv strategie vypadá lákavě, ve skutečnosti by byla výhodná pouze za předpokladu, že by sázející disponoval nekonečně velkými prostředky.

Jinak je z matematického hlediska strategie pro hráče vždy nevýhodná, a to tím více, čím déle hraje. Rychlý exponenciální růst nutných sázek v případě po sobě jdoucích proher totiž vede k bankrotu hráče, který vlastní jen konečné prostředky.

Navíc systém naráží na řadu praktických problémů, jako je horní hranice povolených sázek, které jeho užití ještě více omezují. Někteří hráči si také myslí, že když počkají na nějakou sérii po sobě jdoucích barev, tak že jim to nějak pomůže. Na obyčejné ruletě, která se řídí matematickou pravděpodobností, tak není až tak výhodné se domnívat, že pokud padne červená 8x po sobě, že po deváté padne s jinou pravděpodobností, v tom je ruleta zcela chladná a každé nové zatočení nezávisí na předchozím. 

Protože variance nezná historii. (Pokud nevíte, co znamená slovo variance, přečťete si článek, který jsem psal na toto téma v katerorie články)

Jednoduše řečeno, pokud padne například červená barva 10x po sobě, tak další ,,točka" tak pravděpodobnost, že padne opět červená je stejná jako u první, takže 48,6 %. Zkrátka to co padlo před tím, nehraje žádnou roli na to, co padne poté.

Pro příklad, pokud bychom začali sázet od jednoho žetonu a padla 10x v řadě špatná barva, tak naše další sázka bude 1 024 žetonů. A pokud k tomu přičteme i žetony, které už jsou také vsazené a prohrané, tak zjistíme, že riskujeme 2 045, abychom měli zisk pouze 1 žeton a do takových situací nás Martingale dostává. Navíc limity rulety už by s největší pravděpodoboností další sázku nedovolily.

Někdy se uvádí, že důvodem omezení sázek v kasinu je právě omezení hráčů hrajících martingale, nicméně předpoklad, který za tím stojí, je chybný. Takový hráč nemá z dlouhodobého hlediska žádnou matematickou výhodu oproti jiným systémům sázení či dokonce proti naprosto náhodnému pokládání sázek.

Čím více her odehrajeme, tím je větší pravděpodobnost že se setkáme s delší řadou po sobě jdoucích čísel stejné barvy po sobě jdoucích.

Pokud bychom se podívali na celý systém Martingale podrobněji a více v číslech, tak zjistíme reálné možnosti výher a proher.

 

Použiji tedy příklad, který se mi líbí z jedné knihy..

,,Předchozí úvahy byly založeny na hledání očekávané hodnoty výhry či prohry, tedy vztahu mezi tím, jaká je pravděpodobnost, že prohrajeme, a kolik v tom případě prohrajeme. Můžeme k problému přistoupit i odjinud a ptát se, jaká je pravděpodobnost, že užitím martingalu nezbankrotujeme dříve, než zdvojnásobíme částku, s kterou jsme do kasina přišli.
Vezmeme-li v úvahu stejné podmínky jako výše, můžeme se ptát, jaká je pravděpodobnost šesti po sobě jdoucích proher, když sázíme jen na červenou/černou či sudou/lichou.

Ačkoliv pravděpodobnost šesti po sobě jdoucích proher ze šesti roztočení je vcelku malá (2.1256%), s rostoucím počtem roztočení stoupá velmi rychle.

- Při 68 roztočeních je šance 50.3% , že prohrajeme šestkrát v řadě.
- Při 150 roztočeních je šance 80.6% , že prohrajeme šestkrát v řadě.
- Při 250 roztočeních je šance 95.3% , že prohrajeme šestkrát v řadě.

Abychom zdvojnásobili naši původní částku 6 300 Kč s tím, že náš první vklad je 100 (jako výše), potřebovali bychom minimálně 63 roztočení (v extrémně nepravděpodobném případě, že bychom všech těchto 63 roztočení vyhráli napoprvé), maximálně 378 roztočení (ve stejně nepravděpodobné variantě, že vyhráváme každé kolo právě až při 6 roztočení).

S velkou pravděpodobností budeme potřebovat pro zdvojnásobění částky kolem 150 roztočení. Nicméně již při 150 roztočeních máme pravděpodobnost šesti po sobě jdoucích proher 80.6% (viz výše)"

Článek o testování ruletního systému Martinge si můžete také přečíst zde v tomto článku.

 

Příklad házení mincí a Martingale:

Klasické sázení na červenou a černou můžeme nahradit i jinými hrami. Limitní případ nastává např. při házení mincí, kde mají obě dvě strany stejnou pravděpodobností hodnotu a pravděpodobnost prohry je tak stejná jako výhry (platíme-li za výhru dvojnásobek vsazeného, jedná se tedy o spravedlivou hru, tedy s pravděpodobností 50 na 50, což u rulety není ). U příkladu s mincemi je při 150 roztočeních šance, že prohrajeme šestkrát za sebou, 70.7%, což je nižší než rulety. V jakékoliv hře, kde je pravděpodobnost prohry větší než 50%, je tedy i tato hodnota logicky vyšší. Úvahy v příkladu výše, byly založeny na pouze šesti po sobě jdoucích prohrách. Ve větších kasinech lze sázet i větší částky a mohli bychom naše sázky po prohře zdvojnásobovat i vícekrát. Bez ohledu na to však pravděpodobnost zdvojnásobení naší částky dříve, než zbankrotujeme, zůstává stejná. Musíme totiž sice prohrát vícekrát než šestkrát v řadě, aby došlo k bankrotu, zrovna tak ale musíme hrát déle, abychom naše peníze zdvojnásobili.

 

Problém je v hlavě:

Obecně lidé chtějí vydělat peníze rychle a snadno. Ruleta stejně jako další hazardní hry vzbuzují v lidech myšlenku snadno získaných peněz a společně s adrenalinem hra dokáže některé typy lidí snadno pohltit. 

Problém je v tom, že často lidem peníze zatemní mozek a přestanou přemýšlet. Někteří jdou hrát s tím, že opravdu věří, že mají systém, díky kterému budou vydělávat peníze. Jiní zase to zkouší a říkají si, co když opravdu bude tato strategie fungovat a vydělávat peníze.

Asi každý někdy zaslech známé pořekadlo ,,štěstí začátečníka"  a tím to mnohdy opravdu začíná. Někdo vyhraje peníze a to se mu zalíbí  a tak chce samozřejmě znovu hrát, ale problém je v tom, že štěstí se dříve nebo později proti každému otočí.

Díky těmto faktů může vzniknout gamblerství, což je chorobná závislost na hraní hazardních her a je považováno za psychickou závislost na lákavé představě rychlého zisku peněz. Mnozí hráči získávají závislost na hře a když prohrávají, tak pokračují dále ve hře s myšlenkou toho, aby získali prohrané peníze zpět a vytvářejí tak bludný kruh. 


 

Závěr

Jak řekl Albert Einstein  „V ruletě nemůžete nikdy vyhrát, leda byste ukradli peníze přímo ze stolu,“  

Díky ruletě vydělává pouze majitel rulety, tedy kasino a nebo online herna, pak člově který prodává nějaké návody, které stejně nefungují a poslední řadě affiliate partneři, kteří získávají profit z prohry doporučených hráčů.

 

Pozor na prodejce ruletních systémů:

Nenechte se ovlivnit žádnými návody, sliby a ani velmi důvěryhodně vypadajícími prodejci, kteří mohou nabízet i osobní schůzku, kde systém zaučí, může se jednat o schopné manipulátory, kteří působí velmi důvěryhodně.

Vždy se jedná podvodníky, lháře a manipulátory, nebo nemocné gamblery, kteří si opravdu někdy myslí, že ruletu poráží. Mohou se objevit také typy prodejců, kteří tvrdí, že používají mechanické způsoby, ale jedná se většinou o systémy, které jsou nastaveny tak, aby člověk hrál opatrně a tím snižují rychlost případné ztráty, každopádně jsou to systémy nastavené na varianci, kde stejně z dlouhodobého hlediska nikdo v plusu neskončí. 

 

Ruletu je tedy možné pojmou jaká zábavu, či adrenalinové odreagování a vždy si vyčlenit pouze určité částky na prohry, ale nejlepší řešení je, ruletu vůbec nehrát.

 

Základní informace o tom, jak funguje ruleta pro ty, kteří vůbec neznají princip.

Základní informace o ruletě
Ruleta je hazardní hra, jejíž název je odvozen z francouzského slova roulette, které znamená malé kolo. Základ rulety tvoří otáčivé zařízení, které se skládá ze dvou soustředných kol. Větší z nich je nehybné, menší se otáčí a je rozděleno na 37 (u francouzské rulety) nebo na 38 obarvených a očíslovaných dílů (u americké rulety). Během hry posílá krupiér kuličku po vnějším kole proti směru rotace menšího kola. Po chvilce kulička zpomalí a přejde do menšího kola, kde se usadí v jedné z třiceti sedmi částí.


Rozdělení rulety
U francouzské rulety je hrací kolo rozděleno na 37 dílů, 36 z nich je očíslováno od 1 do 36, ale tato čísla nejdou přesně za sebou. Polovina čísel má červenou a druhá polovina černou barvu. Jedinou výjimku tvoří číslo nula, to má zelenou barvu (u francouzské rulety). U americké rulety je navíc ještě přidán osmatřicátý díl, kterým je zelená dvojitá nula.

Ruletu je možné hrát v kasínech s krupiérem a nebo na internetu, kde je automatická ruleta a nebo dokonce je možné hrát online ruletu přes internet s live kamerou v kasínu a jednoduše uzavírat sázky přes internetové kasíno.
 

Možností sázení

Možné uzavírat různé typy sázek v nebo je různě kombinovat. Každá ruleta má svoji minimální sázku na jednu sázku a také maximální celkovou sázku v jednom kole.

Je možné sázet tzv. vnitřní sázky, to pokud chcete vsadit na čísla přímo uvnitř hracího pole a to :

Přesná - Jedno číslo = Zvolíte jedno číslo od 0-36 - Zisky 35 ku 1, při sázce 10Kč bude výhra, 360Kč(čistý zisk 350Kč)
Rozdělená - Jakákoliv dvě čísla = Zvolíte čáru mezi dvěma čísly, např. 0,1, 35,36 apod. - Zisky 17 ku 1, při sázce 10Kč bude výhra, 180Kč(čistý zisk 170Kč)   
Na uličku - Pokrývá tři čísla = Lze umístit průsečík čár, např. 0,1,2, 0,2,3 apod. - Zisky 11 ku 1, při sázce 10Kč bude výhra, 120 Kč (čistý zisk 110 Kč)  
Rohová - Jakákoliv čtyři čísla  = Označením průsečíku čtyř čísel např. 2,3,5,6 apod. - Zisky 8 ku 1, při sázce 10Kč bude výhra, 90Kč(čistý zisk 80 Kč)
 
Na řadu - Pokrývá dvě sázky na uličku = Kombinace dvou uliček - Zisky 5 ku 1, při sázce 10Kč bude výhra, 60Kč(čistý zisk 50 Kč)

A vnější sázky: můžete si také vsadit mimo hrací pole:

Sloupec - Jeden ze tří řad z dvanácti čísel = Pole označení ,, 2 to 1" - Zisk 2 ku 1, při sázce 10Kč bude výhra, 30 Kč (čistý zisk 20 Kč) 

Tucet - Jeden ze tří polí z dvanácti čísel = Pole označené ,, 1st 12" ,,2nd 12" ,,3rd 12" (1-12,13-24,25-36), Zisk 2 ku 1,
při sázce 10Kč bude výhra, 30 Kč (čistý zisk 20 Kč)

Vysoká / nízká - Vysoká čísla (19-36) Nízká čísla (1-18) = Pole ,,1 to 18" ,,19 to 36" , Zisk 1 ku 1, při sázce 10Kč bude výhra, 20 Kč (čistý zisk 100 Kč)

Barva - Černá nebo červená čísla - Sázka na černé a nebo červené pole, Zisk 1 ku 1, při sázce 10Kč bude výhra, 20 Kč (čistý zisk 100 Kč)

Lichá/sudá - Sázka na sudé nebo liché číslo (Even, Odd), Zisk 1 ku 1, při sázce 10Kč bude výhra, 20 Kč (čistý zisk 100 Kč)

 

V diskuzi níže můžete přidat svůj názory a nebo zkušenosti s ruletou.

—————

Zpět



Diskuze, názory, zkušenosti

Datum: 12.12.2014

Vložil: happy looser

Titulek: Rada do hry

Ruletu hraji cca dvacet let, vždy budu tvrdit že systém martignalle je nesmysl hraničící z brutalitou. Má to své,, ale"neprozradim vám muj systém, na něm jsem pracoval patnáct let.Poradim vám toto:hrajete barvičky? hrajte barvu která padla a když bude dlouha série tak dlouho berete, odvážnější mužou i progresi. Ruleta není hra která vrátí vse v následujícím tahu.

—————

Datum: 07.09.2015

Vložil: Em

Titulek: Re: Rada do hry

na jakém principu je postavený tvůj systém? Pokud to není úplně tajné:)

—————

Datum: 26.11.2013

Vložil: ruleta

Titulek: ...

Můj kamarád mi říká, že ruletou vydělává peníze, ale nevím jestli mu mám věřit. Pochopil jsem z tohoto článku, že to není možné. Tak asi má štěstí, které jednou skončí..

—————

Datum: 24.10.2013

Vložil: Marty

Titulek: Ruleta simulace

Já si na tohle naprogramoval simulační program, kterému jsem dal na sázení jednu miliardu, a ani ta nestačila a prohrál, přitom jsem pracoval s náhodou, ale i tak pak černá třeba 30x za sebou. Takže tak.

—————

Datum: 10.11.2013

Vložil: Honza

Titulek: Re: Ruleta simulace

Můj děda tajně chodil hrát ruletu a když to zjistila bábí, tak mu zakázala chodit ven :D

—————

Datum: 11.10.2013

Vložil: Robert

Titulek: výdělek ruleta

Já jsem se několikrát pokoušel vydělávat, dle různých návodů, ale vždy i když se mi třeba nějakou chvilku dařilo, tak nakonec jsem stejně šel do mínusu. Někdo sice stále tvrdí, že na ruletě vyhrávat jde, ale myslím, že je to blbost, protože vždy jsou to pouze slova, ale důkazy nikdy žádné.
Na ruletě vyhrávat nejde a tento článek se mi líbí a je poučný.

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: berger66 26.09.2013

Titulek: štěstí začátečníka

Já se chvilku motal kolem nuly, pak za měsíc 400 tisíc do plusu, pak postupně 100 dolu a radši konec

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: admin 06.10.2013

Titulek: Re: štěstí začátečníka

Jo dobré, když někdo využije štěstí začátečníka a pak opravdu skončí. Ne vždy to tak ale bývá :)

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Petr 25.09.2013

Titulek: názor

Jo celkem podrobně rozepsáno, to se všeobecně říká, že na ruletě nejde vydělat, ale stejně to pořád někdo zkouší a nebo vždy uvěří, že to opravdu jde. Já už jsem zkoušel hrát několikrát a to jsem si říkal vždy, že příště už nebude. Nejsem žádný gambler, ale prostě člověk si říka a co kdyby to fungovalo, ale sám tomu už nevěřím.

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: emko 01.08.2013

Titulek: jednoduchost

Jednoduchý trik kdy vsázet na který tucet aby byla tutová výhra je to vcelku jednoduché až překvapující ……ale tuto radu nehodlám dávat jen tak zdarma minimální poplatek je 200 Kč. Asi vás zajímá proč se něčeho snažím zbavit….. je to vcelku jednoduché od tohoto způsobu jsem již upustil jelikož jsem se zaměřil na hru na přímá čísla. Jinak nikoho nenutím aby si to ode mne odkoupil zaleží jen na každém zdali chce a nebo ne.
Veškeré info na email: Edit: email smazán.

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: admin 05.08.2013

Titulek: Re: jednoduchost

Je opravdu dobré sledovat zoufalce, kteří si myslí, že někdy budou vyhrávat na ruletě a ještě doslova směšné mi přijde chtít za totální nesmysl 200Kč. Já si jen říkám to těch x letech, co vidím, že se někdo stále snaží porážet něco, co nejde porazit. Proč více tito lidé nepřemýšlí, nečtou. No možná tupost musí mít člověk v sobě. Uplnej hlupák by Vám dal za nesmysl 200 Kč, i když je to naprosto zoufalý systém. Znám jednoho člověka, co svůj systém nabízí za 600 000 Kč, sice je to také nesmysl, ale všichni tito lidé jsou nemocní gambleři a tam je ten problém. Doporučuji i Vám se začít léčit, pokud si myslíte, že opravdu ruletu porážíte. A nebo se zamyslet nad tím, jestli je opravdu dobré lhát takto lidem.

—————

Datum: 04.04.2014

Vložil: Pufuf

Titulek: Re: Re: jednoduchost

Asi je to o štěstí, vyhrála jsem za 3 týdny 150 000 , vklad 2000 :-)

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Adéla Kosuková 30.07.2013

Titulek: ONLINE CASINO

Jaký máte názor na tuto stránku kde vám nabízí bezplatný software který vam zajistí výhru v onlinecasinu
Roulette Bot Plus
Alespon tak jsem to pochopila tak se napřed omlouvám a díky za názor

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: admin 30.07.2013

Titulek: Re: ONLINE CASINO

Dobré je si přečíst můj článek na téma, jestli je možné porážet ruletu z dlouhodobého hlediska a to v menu a Recenze výdělků.

Každopádně Roulette Bot Plus ja takový software, který je sice k dispozici zcela zdarma, platby ve formě příspěvku jsou absolutně dobrovolné, což na první pohleda může vypadat lákavě, nicméně je to pouze tah na nainvní lidi, kteří si myslí, že jim to pomůže, aby v ruletě vyhrávali.

Kde je tedy háček?
Jednoduše si stáhnete program, který obsahuje „seznam“ kasin (v podstatě prosté reklamy s affily), v kterých Roulette Bot plus údajně funguje.

Takže jedná se pouze o podvod založený na afffiliate programu. Ale i tak se najdou lidi, co to budou zkoušet. Každopádně doporučuji se tomu vyhybat stejně jako ostatním programům, které nabízí podobné služby a nebo návody, jak výhrát peníze v ruletě.

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: james 27.06.2013

Titulek: ruleta

taky přispěju do mlýna.
na Eu casinu jsem měl 188euro + bonus188.vyhrával jsem a když jsem měl asi 600E.tak jsem je chtěl vyrat,ale bohužel...kriteria bonusu mě nepustila.Musel jsem hrát nějaké stírací hry a nahrát přes 5400 bodů..1.E..jeden bod.nakonec se mi to podařílo a dnes jsem vybral konečně 100E.
Nicméně jsem už podruhé prohrál 5000 kč na Bet-at-home,když šlo asi 15 černých za sebou.
Minule to bylo asi12 černých za 2700kč.Takže si myslím,že není kasino jako kasino.
mám totiž ještě jednu zkušenost s William Hill Casino...taky mě trochu napínalo,ale vyhrál jsem tam něco málo.

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: admin 28.06.2013

Titulek: Re: ruleta

Ano, tak to samozřejmě, co se týče bonusů, tak je potřebné splnit určité podmínky. Ale i tak by měl jít výběr vložené částky bez bonusu případně, i když vlastně EU kasino to má možná trošku jinak, protože bonus se tam dostane hned při vkladu.
Ale tak ono je to jedno jestli je to v EU a nebo Bet-at-home, co se týče hry rulety, tak je to také ztrátové a co se týče bonusu, tak to zase záleží na konkrétních podmínkách.
15 stejných barev za sebou není až taková rarita a to pak člověk přijde o bankoll, pokud hraje styl martingale.
Stejné je to také v William Hill Casinu, ruleta také ztrátové jako jinde.
Ale sem tam se objeví kasiné, kde je ruleta bez nuly, tak to může být teoreticky dobré lákadlo do kasina a pokud by tam mohlo jít protočit bonusy, tak by to mohlo být ziskové, ale na to bych se moc nespoléhal, protože nevím jestli ted jsou nějaké rulety bez nuly, ale to jsou reklamy, které se snaží nalákat hráče, kteří často hrají i jiné hry a nebo tam zkrátka někde zůstanou a prohrajou své peníze

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Fanda 08.07.2013

Titulek: Re: ruleta

Na EU casinu jsem hrál také, tam je dobré, že dají bonus hned při vkladu, akorát se to musí protočit.

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Marek p | 01.06.2013

Titulek: systém

Mne tento sposob funguje uz rok ale pozrite si v akych kasinach funguje xxxxxxx

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: admin | 02.06.2013

Titulek: Re: systém

Nesmyslná stránka, že jsem ji smazal. Je vtipné, jak majitelé stránek se snaží propagovat své weby s myšlenkou lhát a okrádat lidi. Doporučuji se sám nad sebou zamyslet a začít dělat něco normálního.

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Vendy 02.06.2013

Titulek: Re: Re: systém

Nejsem žádná majitelka stránek a tento způsob mi taky slušně vynáší už dost dlouho, takže si nemyslím, že bych raději měla dělat něco "normálního". Jen blázen by se šel fyzicky dřít za almužnu, když může v klidu vydělávat z domu.. Stačí vědět kde a jak ;-)

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: admin 03.06.2013

Titulek: Re: Re: Re: systém

Problém je v tom, že žádný systém dlouhodobě nevynáší a jedno kde a jak. Kdyby někdo navíc měl systém, který by vydělával, tak by se s ním určitě nechlubil a nedělal si takový návádějící affiliate web. Pokud máte tedy systém, tak mi ho napište a já vám ho rád vyrátím, není problém :)

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Alena 04.06.2013

Titulek: Re: Re: Re: Re: systém

napíšete mi prosím jak se dá něco vyhrát,měla bych zájem o informaci. silvius7@seznam.cz Děkuji

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: admin 04.06.2013

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: systém

Samozřejmě, že se nedá vyhrát, to jsou jen takové triky, že to takto někdo píše. Možná nějaký pocit méně cennosti v životě vzbuzuje v člověku psát anonymně něco, co třeba může mezi ostatními vzbudit závist. A nebo prostě gamblerská slova. Postupně už naivní lidé mizí, co tomu věří, ale sem tam se někdo objeví jak vidět. Tak podku tady uvádíte svůj email, tak bude pro mnoho lidí jaké snadná a naivní kořist affiliatů a prodejců.
Dám Vám akorát jednu radu. Pokud nebudete hrát, tak neprohrajete.

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Lucie 25.07.2013

Titulek: Re: Re: Re: systém

Hlavně je humorné, když se někdo snaží naznačovat, že v některém kasinu lze "vydělat" na ruletě víc než v jiném... větší hloupost jsem už dlouho nečetla :)

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Petra |20.06.2013

Titulek: Re: systém

Nevěřte tomu, to by jste se nepálili, já jsem už několikrát uvěřila.ach jo.. :(

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: adam svoboda | 18.05.2013

Titulek: dotaz

Je lepší hrát ruletu s krupierem než automatickou? to je asi blbost, že krupier dokáže ovlivnit, kam kulička spadne ne?

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: admin 23.05.2013

Titulek: Re: dotaz

No ruleta vychází z pravděpodobnosti. Takže třeba rulety v kasínech to musí dodržovat, tak je to přímo psáno i v loteriiním zákonu. Jsou kontrolovány historie her po určitém vzorku. Jinak jak popisuji výše, tak nula tam určuje tu výhodu ve prospěch rulety a tedy i kasína. Pokud jde o krupiera, tak nedovede určit, kam kulička spadne. Není reálné trefit přímo číslo. Ale pokud si měl vybrat, tak budu hrát ruletu s krupierem..

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: honza 12.05.2013

Titulek: zkušenost

Já jsme to zkoušel tak rok, kdy jsme vyzkoušel dost systému, které jsme různě našel, ale vždy to chvilku třeba šlo a pak zase na nulu a nebo do mínusu, takže ty techniky bývají pouze sliby a nic jiného..

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: andrea 09.05.2013

Titulek: ruleta

Napálila jsme se už také, ale už je to pár let, od té doby jsem ruletu nahrála.. takže pravidlo jednou a dost jsem uplatnila..

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Mirek 09.05.2013

Titulek: Ruleta

Myslím si admine, že jsi hrál ruletu a víš co to obnáší za riziko. Proto si každý musí stanovit limity výher a proher. I veškeré programy, co tu máš, tak jsou rizikový.

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: admin 09.05.2013

Titulek: Re: Ruleta

Jasně, ruletu znám dobře, dá se říct, že jsme jí hrál mnohokrát, ale taková zábava mě v poslední době tolik neláká a ani nemám na to čas, ale určitě to není špatné pro pobavení například někdo v hospodě a nebo tak a vždy s částkou, kterou si může dovolit ztratit a dávat si pozor na případnou závislost.

Každopádně já neříkám, ať ruletu lidé nehrají, to je každého věc, akorát říkám, že není možné dlouhodobě vydělávat. Protože je mnoho webů, co slibují taktiky pro jisté výdělky a dost lidí tomu i ještě v této době uvěří.
Určitě v sekci v investiční programy jsou rizikové věci, ale s možností vydělat, to je rozdíl od rulety. Ale každá investice je rizikové, ať někdo otevírá firmu a nebo investuje do akcií , měn na forexu apod. Statistiky bývají záporné a většina lidí, co zkouší podnikat a nebo investovat, tak prodělají.
Takže investice = riziko, ale pokud člověk se nebojí riskovat a jde správným směrem a učí se dělat i chybami věci správně, tak postupem času bude sklízet úrodu..

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Mirek 04.05.2013

Titulek: Ruleta

Nezáleží jaký budeš hrát systém, všechny mají určité plus i minus. Pokud hraješ rozumně s minimální sázkou např. 0.10$ a dáš si limit výhry a prohry, tak jsi na tom lépe, než když nebudeš mít nic.

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: admin 07.05.2013

Titulek: Re: Ruleta

Nechápu tedy moc tento názory, každopádně co se týče té první části, tak akorát moho říci, že všechny systémy mají pouze mínus, dá se říct, protože všechny budou ztrátové :)

—————

Datum: 18.07.2014

Vložil: TOM

Titulek: Re: Re: Ruleta

Je zřejmé, že autor tohoto příspěvku ruletu nikdy nehrál.
Strategie hraní je celkem složitá,ale v případě správně zvolené obrany
/Švýcarská nebo Monaco/ nelze na ruletě, v případě že hrajete v kamenném casínu prohrát.

—————

Datum: 02.11.2014

Vložil: Ivan

Titulek: Re: Re: Re: Ruleta

můžete vysvětlit tu obranu? Díky

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Petr Malek 01.05.2013

Titulek: ruleta

Jo super informace, jsem se celkem dlouho pokoušel hrát s ruletou, než mě to přestalo bavit :)

—————