Hybridní eshop Ronnie.cz prodá ročně zboží za stovky milionů

31.10.2014 10:53

 

Docela mě i překvapilo, když jsem zjistil, jak se daří Ronnie,cz, což je takový trošku hybridní web o kulturistice se zastarelejším vzhledem. Web návštěvníkům poskytuje kvalitní informace skrz pravidelná články, návštěvníci také mohou diskutovat, takže to je i takové forum a zároveň web slouží i jako eshop. Návštěvníci se tedy mohou dozvědět nejen užitečné informace, ale také si rovnou zakoupit různé doplňky stravy. Ronnie.cz znám už celkem dlouho a myslím, že už jsem i tam někdy dříve nakupoval, ale když jsem nedávno četl rozhovor s majitelem, který říká, že pouze ve skladu mají 25 zaměstnanců, tak to mě i překvapilo. Přece jen jsem Ronnie bral spíše jako takový informační web, než klasický prodejní eshop.

 Je to taková ukázka toho, že i web, který po stránce vzhledu je celkem dost zastaralý může celkem zajímavě vydělávat, když poskytuje čtenářům kvalitní informace. V rozhovoru jsem se také dozvěděl, proč vlastně majitel zvolil takový trošku podivný název domény a že to vlastně byla tak trošku nešťastná náhoda. Zastaralý vzhled a ne moc dobrý název domény, ale výsledky velmi dobré.

Vcelku zajímavý rozhovor se zakladatelem Martinem Jebasem si můžete přečíst zde.

 

—————

Zpět