LiderLand3000 s krédem ,,vyberte si nás, jsme nejlepší" láká lidi na proplácení účtenek z nákupů, ale realita je trošku jiná, stejně tak jako další výroky.

09.11.2013 01:16

 

V poslední době se mě ptalo více lidí na program s názvem LiderLand3000 a tak jsem se rozhodl napsat takovou recenzi a objasnit základní fakt o tom, jak celý projekt funguje a uvést pravdivé informace, protože jak jsem tak viděl, tak weby a nebo i online prezentace, které v Česku probíhají pravidelně neposkytují tak úplně ideální a pravdivé informace, ale spíše mlživé až lživé informace díky kterým nemusíte udělat správné rozhodnutí.
V této recenzi se můžete dočíst:
Něco o vzniku LiderLandu a minulosti.
Mlživé až vtipné poznatky, které je možné si přečíst a nebo slyšet v online prezentacích.
Pár připomínek k produktům, jestli se tedy vůbec dá tomu řikat produkty.
Kolik je možné vydělávat a způsob odměňování a členství.
Rozeberu také trošku matematicky modelový příklad výdělku, který je uváděný členům na prezentacích, ale 99% lidé už si to pak nespočítá.............
Možná jste již o Liderland 3000 slyšeli a nebo jste možná viděli lákavý a zároveň závádějící inzerát typu:
,,Jak by se Vám líbilo, kdyby Vám Váš „zaměstnavatel“ proplatil nákup ze supermarketu v hodnotě 100,-Kč, ale místo českých korun by Vám dal 100,-EURO?" 
 
Co mě celkem udivuje, tak je to až zoufalá touha lidí po snadno získaných penězích a ve spojením s chvilkovým nadšením dochází k tomu, že lidé se nerozhodují na základě zdravého selského rozumu. A myslím si, že mnozí ukvapí své rozhodnutí a zanedlouho poté si uvědomí, že vše není tak růžové, jako ve chvíli počátečního nadšení.
 
Celá podstata rozvoje LiderLandu3000 je Česku celkem  jednoduchá: 
Přijdete na online prezentaci, kam Vás někdo pozval. Následně se zaregistrujete a zaplatíte poplatek a pak již se snažíte zvát další lidi na prezentaci, kteří udělají přesně to co vy. Zaregistrují se a zaplatí poplatek a budou zvát nové lidi na prezentace. Takovýto postup je běžný a zároveň celkem účinný v těchto typech programů, kde jde hlavně o manipulaci lidí.
 
Jak dlouho LiderLand3000 funguje:
Na prezentacích vám bude řečeno, že funguje 2,5 roku a že majitelem LiderLandu3000 je společnost IBSystem Sorp.
Co jsem tak zjišťoval, tak v cca půli roku 2011 IBSystem Sorp začal fungovat a spustil ještě starý program s názvem LiderLand, který byl spojený s se stránkami Lidermarket.
Nicméně již v půlce roku 2012 toto přestalo fungovat a tento rok v dubnu byla spuštěna stránka LiderLand3000, což je trošku pozměněná dřívější verze, vč. změny názvu, ale co se týče odměn a fungování, tak je to funguje na téměř totožném principu.
LiderLand3000 začal získávat popularitu až někdy v červenci tohoto roku a to převážně v Rusku a Ukrajině. V Česku začal být boom až začátkem října. Takže správné informace jsou takové, že LiderLand3000 vlastně funguje v podstatě několik měsíců a IBSystem Sorp již začal v roce 2011 programem,který v této chvíli již nefunguje, ale byl upravený na tuto novou verzi LiderLand 3000.
 
Zajímavé poznatky z prezentace a českých webových stránek:
,,Vyberte si nás, jsme nejlepší"
Musím říci, že toto heslo je celkem dost zdůrazňováno, jen si tak říkám v čem je LiderLand 3000 nejlepší. Klady jsou pouze ve výši provizí.
 
,,Výdělky jsou zde 200x - 300x vyšší než v kterékoliv společnosti na světě."
Pokud bych hledal klady v Liderladnu, tak by to byla výše provizí, ale ať počítám jak počítám, tak až takové rozdíly nevidím oproti jiným společnostem. Někdo tedy neumí počítat a je opravdu hodně daleko od pravdy, pochopil bych ještě několikrát více a nebo 10x, ale 200x - 300x je přehnané a nesmyslné tvrzení.
 
,,Mezinárodní společnost IBSystem Sorp=(,,firma" která vytvořila Liderland300) je první a jedinečná společnost v dnešním světě, která může poskytnout neuvěřitelné a fantastické příležitosti. "
Jedinečná možná, ale zbytek .....
 
,,Mezinárodní společnost IBSystem Sorp má tým zkušených lidí a zaměstnance v Německu, Rusku, Kazachstánu, na Ukrajině, v pobaltských státech, v Kanadě a Spojených státech a rozšiřuje svou činnost v dalších státech světa."
Jasně :) To by mě celkem zajímalo v čem jsou tito lidé zkušení....
 
,,Mezinárodní společnost se sídlem IBSystem Sorp byla založena 23. března 2011. Máme mladý a energický tým odborníků, vysoce kvalifikovaných manažerů a analytiků."
Dokonce vysoce kvalifikovaných..Hmm...
 
,,Společnost zaměstnává vysoce kvalifikované odborníky v oblasti aplikovaného výzkumu, logistiky, inteligence, marketingu a prodeje."
Další vysoce kvalifikovaní odborníci. V této společnost je to samý odborník teda.. 
 
,, Prezident společnosti, jakož i jeho tým má mnoho let zkušeností na mezinárodním trhu. Celý tým má hluboké znalosti v oblasti technologických a obchodních procesů, oblasti integrace informačních technologií, v makroekonomickém prostředí a schopnost citlivě reagovat na změny na trhu."
Samozřejmě že jo. Alespoň že mají schopnost citlivě reagovat na změny na trhu. To se hodí ...
 
,,Celosvětově uznávané odborné znalosti společnosti, jeho praktických zkušeností a nejnovějších, nejmodernějších technologií a metod práce umožní IBSystem Sorp působit jako mediální partner pro realizaci projektu, technologií, know-how zaměřené na zachování planety Země"
Už si tak trošku připadám blbě oproti těm všem zkušeným odborníkům, ale hlavně že mají know-how na zachování naší planety :D Hned jsem klidnější....
 
,,Společnost sídlí na Britských Panenských ostrovech a zakladatelem je pan Sergej."
Sergeje pozdravuji a ani se mu nedivím, proč sídlí na místě, které je nejen daňovým rájem, ale také má výhodu, že je to celkem kryté místo, což je pro Liderland300 a IBSystem Sorp správná volba.
 
Produkty společnosti:
Tato část je také celkem vtipná, protože Liderland3000 má na stránkách pro členy několik programů ke stáhnutí a to třeba TubeCatcher, který vůbec s Liderlandem nemá nic společného a link na stažení si může umístit kdokoliv na web. Stažení TubeCatcher je totiž zdarma ke stažení kdekoliv na internetu, stejně jako další programy, které jsou pro členy ke stažení zdarma. Toto je trošku zavádějící, protože stejné programy mohu i zde vystavit, aby si to každý mohl stáhnout zdarma. Takže toto se nedá brát jako produkt.
 
Dalším produktem je možnost vytvoření vlastního webu, takže takové šablony. Nicméně opět ani toto není hodnotný produkt, protože webovou stránku je možné udělat zdarma například u Webnode, Webgarden, Websnadno apod. A nebo si zajistit webhosting za nízké náklady u jedné z mnoha firem, co toto nabízí.
 
A poslední produkt, který je nejvíce kontroverzní a i když může vypadat na první pohled zajímavě, tak je to pouze klamné lákadlo, protože celé to není až zas tak jednoduché, jak to může vyznít. 
100% ceny vašeho nákupu nazpět.
Jedinečná příležitost, jak si nechat proplatit své paragony. Stačí naskenovat paragon do systému a do 24 hodin máte na svém účtě paragon proplacený. A to v poměru 100 Kč - 100 Euro.
 

Jak probíhá odměňování a jaké jsou k dispozici balíčky:

Začínáte tak, že si koupíte balíček za 108 Euro, ke kterému se vztahuje také měsíční členství 38 Euro.

Pokud osobně doporučíte člena, který si také zakoupí stříbrný balíček za 108 Euro, tak získáte jednorázovou provizi 100 Euro a následně také 30 Euro měsíčně z toho, že tento člen platí bude aktivní a bude platit měsíční členství v hodnotě 38 Euro. 

Registrovaní členové se řadí do takové šachovnoci viz obrázek níže a zelená políčka označují členy, které i když zaregistrujete osobně, tak provizi získá váš sponzor a pokud se jedná o vaši členy, tak zase provizi získáváte vy. To samé ale platí samozřejmě pro vaše lidi, kdy zase získáváte provize vy jako sponzor z jejich osobně registrovaných členů, kteří obsadí zelená políčka.Takže za třetího a pátého vašeho osobně registrovaného člověka získá provizi 100 Euro váš sponzor.(zelená políčka)

A osmé (červené) políčko získá provizi firma.  Ale následně si můžete nechat proplatit tu účtenku v hodnotě 100 Euro, takže vám to jakoby firma vrátí. Červená políčka tedy označují členy za které získá firma provizi, kterou vám následně proplatí, když jí pošlete nějaký šek z nákupu.

Takže pravda je taková, že abyste si mohli proplatit účtenku a získat tak 100 Euro, tak musíte zapojit osobně 8 lidí, kteří si koupí stříbrný balíček za 108 Euro. 

 

Další zelená políčka jsou jedenáctého v pořadí a také třináctého v pořadí a za šestnáctého získá opět firma a vy si to následně můžete nechat proplatit atd...

Ale tady nastává změna, pokud zapojíte 16 lidí osobně, tak již nemůžete pokračovat dále, ale je potřeba si zakoupit další balíček v pořadí a to tedy Gold, který stojí 508 Euro jednorázově a měsíčně 108 Euro. Pokud si nezakoupíte vyšší balíček, tedy Gold, tak se nic nestane, ale nebudete moci získávat provize z více jak 16 osobně registrovaných členů, co jsou na pozici Silver

V Gold šachovnici platí to samé jako v první Silver šachovnici. Když vaši osobně registrovaní lidé budou také přecházet na balíček Gold, tak budete získávat ne 100 Euro, ale 500 Euro a z měsíčního členství budete získávat 100 Euro.

Poté co máte koupený balíček Gold, tak šachovnice v Silver balíčku bude až do nekonenčna, pokračuje tedy i přes 16 osobně registrovaných členů, takže můžete stále registrovat nové členy za 108 Euro a získávat tak 100 Euro provizi. 

V balíčku Gold je tedy vše stejné jako v předchozím, akorát jsou vyšší provize a to 500 Euro a měsíčně 100 Euro a provize za členy na červeném políčku opět získává firma a zde vám proplatí už 500 Euro za šek. 

Jsou tedy k dispozici tři balíčky:

Silver (stříbrný) - Cena 108 Euro, měsíčně 38 Euro (provize za doporučení: 100 Euro, 30 Euro/měsíčně)
Gold (zlatý) - Cena 508 Euro, měsíčně 108 Euro (provize za doporučení: 500 Euro, 100 Euro/měsíčně)
Platinum (platinový) - Cena 1 508 Euro, měsíčně 508 Euro. (provize za doporučení: 1 500 Euro, 500 Euro/měsíčně)

 

 

Třetí a poslední balíček je Platinum, kam zase musíte vstoupit, pokud vyplníte 16 osobně zaregistrovanýs, co si koupí balíček Gold. Pokud si nezakoupíte vyšší balíček tedy Platinum, tak se nic nestane, ale nebudete moci získávat provize z více jak 16 osobně registrovaných členů, co jsou na pozici Gold.

Platinum stojí 1 508 Euro a měsíčně 508 Euro a na provizi budete získávat 500 Euro měsíčně za toto členství z každého osobně registrovaného člověka, který je už v Platině. 

 

Obrázkový modelový příklad zisků, který trošku rozeberu:

Toto je takový názorný příklad, který se uvádí v prezentaci, co se týče zisků, že toho dosáhnete během 3-6 měsíců a že je to vyzkoušené a je to průměr, kterého dosahují lidé běžně. To jsou  nesmysly.

Ale propočítám, kolik reálně musíte mít lidí v týmu, abyste opravdu dosáhli modelu na obrázku, který je níže. 

Budu to počítat s příkladem, že každý kdo dosáhne 16 osobních registrací, tak si zakoupí dražší balíček..

Počty najdete hned pod tímto obrázkem

 

Modelový příklad na obrázku výše uvádí výdělek, pokud osobně doporučíte 40 členů na pozici Silver za 108 Euro s měsíčním poplatkem 38 Euro a následně z nich také 25 koupí balíček Gold, který stojí  508 Euro a měsíční poplatek činí 108 Euro. A také 16 osobně registrovaných členů si zakoupí balíček Platinum za 1 508 Euro s měsíčném poplatkem 508 Euro. 

 

Budu počítat od zadu, aby to bylo více k pochopení a vše vysvětlím polopaticky:

Výpočet platí pro model, který je na obrázku!

- Pokud bychom již měli 16 lidí, kteří si zakoupí balíček v šachovnici Platinum, tak podle modelového příkladu by měli mít minimálně každý 16 členů, kteří mají koupený balíček Gold. Takže 16x16=256. Tedy 16 lidí, co jsme osobně doporučili a mají koupený balíček Platinum, tak mají celkem pod sebou minimálně 256 členů, kteří mají balíček Gold..

- A teď... Pokud mají 256 členů, kteří mají koupený balíček Gold, tak to znamená, že každý z nich musí mít 16 osobně doporučených členů, kteří koupili základní balíček Silver, jinak by oni sami neměli Gold. Takže 256x16= 4 096. Tedy 256 lidí(Goldů), které doporučilo 16 vašich osobně registrovaných lidí, kteří už mají balíček Platinum, muselo tedy dohromady zapojit minimálně 4 096 členů na balíček Silver za 108 Euro. 

- Toto byl příklad pouze k těm 16 Platinám, ještě musíme připočítat to, že na obrázku je celkem 25 osobně doporučených, co si koupilo balíček Gold a na Platinum jich ještě 9 nedosáhlo. Takže těchto 9 členů vzhledem k tomu, že jsou na pozici Gold, by měli mít minimálně (9x16) 144 členů celkově, kteří si zakoupili balíček Silver. 

 

Pokud to sečteme, tak abychom dosáhli modelového příkladu, tak z hlediska minimálního počtu členů to bude vypadat takto :

Osobně doporučených: 40 ( Z toho 25 má koupený Gold a 16 Platinum)

Počet členů v druhé linii: 400 ( Z toho 256 má už koupený Gold a 144 Silver)

Počet členů v třetí linii: 4 240 ( Jsou na pozici Silver)

 

Tento výpočet je k modelové situaci na obrázku výše, ale samozřejmě nikdy nedojde k takové situaci, aby to vycházalo přesně takto. Pravda je taková, že průměrně takového výsledku byste nedosáhli ani z takovým počtem členů, protože reálně by to bylo rozvržené dost odlišně. Nicméně toto je pro představu, jak by to vypadalo z hlediska počtů členů, protože na prezentaci je to popisováno až moc snadně, ale pravdou je, že nikdo z lidí se na toto nedostane, protože nebude docházet k duplikaci, tzn. že lidé opravdu takto budou pracovat. 

 

Rozpad struktury z toho důvodu, že lidé přestávají platit měsíční členství:

Duplikace totiž v MLM a ani v jiných oborech, které jsou závislé na výkonu lidí nefunguje. A pokud ještě k tomu přičteme to, že lidé, kterým se přestane dařit, nebudou platit členství a tím pádem vy nebudete získávat pravidelné provize z členských poplatků vašich členů, tudíž zisk se bude snižovat a pokud nebudete přivádět stále nové lidi,  dojde k tomu, že se celá struktura snadno rozpadne.

 

To bývá způsobené v podobných pyramidových hrách tím, že těm dole se nedaří zapojovat nové členy a tudíž nemají zisky a přestanou platit měsíční členství a následně dochází k tomu, že lidé výše také přichází o tyto přijmy, které měli z těchto lidí a najednou se jim to také nevyplatí platit a tak dochází postupně od spoda až nahoru k rozpadnutí struktury a tomu může velmi snadno dojít i zde v LiderLandu 3000.

 

Závěr:

Vydělávat zajímavé peníze v LiderLandu3000 opravdu můžete, provize jsou vysoké a peníze můžete vydělat rychle, nicméně je potřeba si také uvědomit, jesti opravdu někomu stojí za to, aby podporoval takovýto pyramidový model, který krom peněz nenabízí žádné hodnoty. Produkt se nedá považovat ani za produkt a v konečném důsledku takovéto projekty kazí jméno ekonomickému modelu MLM.

Doporučuji si tedy pořádně promyslet, jestli právě LiderLand300 je přesně to, co jste opravdu hledali, protože je mnoho jiných způsobů, kde můžete vydělávat peníze rozumnějších způsobem. A nevěřím tomu, že LiderLand3000 bude v Česku dlouhodobá záležítost, spíše jde o takové počáteční nadšení, které je způsobeno touhou po rychle získaných penězích.

Ale pravdou je, že stabilní pasivní příjem není otázkou rychlosti nikde a kdo chce rychlé peníze, tak v podnikání to nebude, protože to je o vytrvalosti a budování a vždy nějakou dobu trvá, než začnete sklízet ovoce. 

 

V diskuzi níže můžete přidat své názory a nebo zkušenosti s projektem LiderLand3000.

 

—————

Zpět


Diskuze, zkušenosti, názory.

Datum: 26.03.2014

Vložil: trinity

Titulek: LiderLand

Byla jsem na prezentaci a pak jsem něco hledala a našel jsem tento článek a musím říci, že podobně to vidím i já, takže se tam nebudu registrovat. Bylo mi řečeno, že vrací peníze z nákupu zpět, ale pak se tam skoro o tom vůbec nemluvilo a prostě je to moc zavádějící celé.

—————

Datum: 01.03.2014

Vložil: Daniela

Titulek: lLiderland

Vazeny pan admin anonym,je vidiet podla vasho rozboru sachovnicoveho systemu LL,ze ste ho vobec nepochopili a robite pre ludi,ktori sa o tento genialny projekt zaujimaju zavadzajuce analyzy ,prenechajte to radsej skutocnym odbornikom,lebo tento system je urceny ludom ktori su otvoreni a na inom leveli na akom sa nachadzate pravdepodobne Vy.Mnoho firiem sa ho pokusalo skopirovat ale nejde to,ja len tolko k tym vasim odbornym analyzam tohto sachovnicoveho systemu.

—————

Datum: 05.03.2014

Vložil: admin

Titulek: Re: lLiderland

Jasně, jasně, tak hodně štěstí :)
Je vidět, jak jste trošku mimo a vůbec nevíte,která bije.
Spíše nechápu, jak někteří lidé mohou jít tak fanaticky za
penězi a následně zapomenou přemýšlet.

—————

Datum: 28.02.2014

Vložil: Daniela

Titulek: lideland

liderland je genialny sysrem pre nas aSlovakov a cechov ako sa dostat zosparov nasich fasistickych politikov,ten kto tvrdy ze je to pyramida a este neviem co tak ho vobec nepochopil a neviem ci pocul aspon jednu prezentaciu,pre mna a moju skupinu teda team je to dar od boha ti co to nepochopili tam nepatria

—————

Datum: 05.03.2014

Vložil: admin

Titulek: Re: lideland

Stačí napsat jednou, píšete úplně z cesty, napsal jsem fakta a ani jedinou věc jste zatím nevyvrátila, opravdu nevím, kde na takové věci chodíte. Ale tak hlavně, že se Vám daří, i když teda silně o tom pochybuji, no vlastně jste ani nepsala, že se Vám daří :)

—————

Datum: 19.01.2014

Vložil: alenka

Titulek: super recenze

Děkuji za pohled, který mi pomohl...

—————

Datum: 07.12.2013

Vložil: hana

Titulek: recenze

Byla jsem na webináři už 3x, ale stejně jsem to nějak nepochopila, jak to celé funguje. Já si myslím, že stejně se na to většina lidí brzo vykašle, protože je tam měsíční poplatky a když někdo nevydělá, tak to přestane platit, protože za to nemá žádný produkt.

—————

Datum: 02.12.2013

Vložil: lada

Titulek: Liderland výplata

Nemyslím si, že je to letadlo, vydělat peníze se dají, ale člověk musí mít v sobě trochu marketingového ducha a chuť něco dělat. Zajímalo by mě, proč se autor těchto článků pod ani jeden nepodepíše, když si za svým názorem tak stojí.

—————

Datum: 02.12.2013

Vložil: Petr

Titulek: Re: Liderland výplata

Autor není neznámý - ten, kdo se aspoň trochu pohybuje v oblasti on-line marketingu, ví, o koho jde (už jen podle nicku na skype). A pokud jste v této oblasti nováček (podle vašeho příspěvku soudím, že tomu tak bude), jméno by vám stejně nic neřeklo. Co je podle vás letadlo? Najděte si ve vyhledávači definici. Tam, kde se jen přerozdělují peníze a není žádný hodnotný produkt, který by někoho, kdo není v systému registrovaný, zajímal, je to celkem jasné. A marketingový duch s takovýmito programy nemá vůbec nic společného. :)

—————

Datum: 05.12.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: Liderland výplata

Každopádně člověk, který má v sobě marketingového ducha, tak LiderLand dělat určitě nebude :)
To co píšu ani není o názoru, ale jako spíše o faktech, to za čím si stojím je čistá pravda.
Rozepsal jsem jak dlouho ,,firma" funguje, jak se jmenoval program, který měli dříve a spočítal jsem také reálné výdělky a co proto potřeba dělat.
Jaký si člověk z toho vyvodí výsledek, tak to už čistě na něm. Kdo chce dělat LiderLand, tak může a nikdo mu v tom nebrání.
Tento článek jsem napsal, aby lidé viděli více pravdu a popravil jsem mlživé informace, které je určitě možné nají různých webech v Česku.

—————

Datum: 02.12.2013

Vložil: Ivča

Titulek: Lidrlend3000

Myslím že je to dobře vymyšlené na výdělek mě vždycky přišel jen kdyby to každý dobře pochopil bylo líp :-)

—————

Datum: 25.11.2013

Vložil: Jarmila

Titulek: Liderland

Šachovnici nemusíte zaplnit osobně registrovanými, počítají se Vám i lidi, co Vám spadnou dárkem. Liderland spolehlivě vyplácí.

—————

Datum: 26.11.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: Liderland

Dárkem, to je trošku směšné označení:) Ale chápu, jak to myslíte.

—————

Datum: 23.11.2013

Vložil: hanzal

Titulek: LiderLand

Dík za recenzi, hledal jsem něco a našel jsem jen tento článek, kde je to dostatečně popsané.

—————

Datum: 19.11.2013

Vložil: Dana

Titulek: ...

No tak to je zase projekt teda:) Sice jsem o tom do této chvíli neslyšela, ale tak aspoň už jsem na to případně připravená :D

—————

Datum: 18.11.2013

Vložil: Helena

Titulek: Lider Land

Já jsem byly v projektu skoro dva měsíce, ale nepodařilo se mi nikoho zaregistrovat a tak jsem skončila.. Myslím, že je to v česku jen taková vlna, která časem přijde. já skončila ve ztrátě..

—————

Datum: 15.11.2013

Vložil: andrea

Titulek: liderland recenze

Děkuji za pomoc a rozšíření pohledu :)

—————

Datum: 14.11.2013

Vložil: Janina

Titulek: Liderland výplata

A vyplácí lidem peníze ? Já nejsem členem, ale dostala jsem tuto nabídku na email, tak se jen chci zeptat..

—————

Datum: 14.11.2013

Vložil: Petr

Titulek: Re: Liderland výplata

Ano, pokud splníte podmínky pro výplatu, tak vyplácí.

—————

Datum: 15.11.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: Re: Liderland výplata

S tím souhlasím, výplaty by neměly být v LiderLandu problém.

—————

Datum: 12.11.2013

Vložil: Petr Skala

Titulek: prezentace

Mohu říci, že jsem byl také pozván na prezentaci Liderland a pak jsem vyhledával nějaké informace o tom jestli to není podvod. A našel jsem tento článek a jsem rád, i když si nemyslím že bych se do Liderladnu stejně nezapojil, i kdybych našel samé pozitivní věci. Mně to přijde jako manipulování s lidmi..

—————

Datum: 27.11.2013

Vložil: D.Šauerova

Titulek: Re: prezentace

S největší pravděpodobností máte pravdu. Mám dojem, že je to zase další pyramida, nebo chcete-li letadlo, tj. podvod na důvěřivé lidi.

—————

Datum: 10.11.2013

Vložil: Eva

Titulek: LiderLand3000

Mně na prezentaci pozvala jedna kamarádka z fora a to právě kvůli tomu proplácení paragonu od nákupů, ale zjistila jsem, že projekt je úplně o něčem jiném a to mě fakt neláká.

—————