Emailovky vydělávají na hlouposti lidí, kteří za čtení reklamních emailů získávají fiktivní peníze.

11.05.2013 16:58

 

Asi každý se někdy setkal s nabídkou, že může dostávat zaplaceno za přečtení emailu, což na první pohled pro některé možná zní zajímavě, ale je potřeba si uvědomit některé věci, které se v tomto článku pokusím vysvětlit. 

Emailové společnosti, které jsou nazývané jako emailovky, využívají i tak trošku naivního myšlení lidí pro svůj vlastní zisk a obecně se jim to velmi daří, protože lidé mají nejen touhu získávat peníze snadno, ale také jsou často liní si pořádně přečíst pravidla a spočítat si, kolik a kdy mohou vydělat.

Lidé si často také neuvědomují že peníze, které dostávají za příjem emalové reklamy jsou vlastně fiktivní, protože reálné cena reklamy je daleko nižší, než by jim byla emailovka schopna vyplatit. I toto je jeden z mnoha klamů emailovek vůči svým členům, kteří mají minimální šanci, že z některé emailovky vůbec někdy vyberou peníze. 

 

Co je to emailová společnost - emailovka?
Mezi uživateli bývá často označována jako ,,emailovka" Princip fungování je celkem jednoduchý.
Emailové firmy jsou zprostředkovatelem emailové reklamy. Firma si zaplatí propagaci své společnosti, či určitého produktu, akce apod. a emailová společnost rozesílá tuto reklamu uživatelům, kteří jsou přihlášeni k odběrů emailových reklam. Např. určitá firma nebo člověk jakožto zadavatel reklamy, si zaplatí poslání reklamy na email padesáti tisícům lidí a zaplatí zprostředkovateli (emailovce) stanovenou částku za propagaci.
 
 
Jak je možné vydělat pomocí emailových společností?
Emailové společnosti se rozdělují o profit, který získali od zadavatele reklamy s lidmi, co příjmají reklamy na email a zobrazují je.
Každý se tedy může přihlásit (zaregistrovat) k odběru reklamních emailů a poté získávat od emailovky uričtý podíl, který zaplatila společnost, co zadala reklamní kapmaň.
Vše začíná registrací do emailové firemy, kde jako nový uživatel obyčejně obdržíte registrační bonus např. 100-200Kč, což je takový marketingový tah, protože samozřejmě částku není ihned možné vybrat, protože vždy je stanovený minimální částka pro výběr a té je potřebné dosáhnout.
Registrovaným uživatelům následně chodí reklamní emaily, které otevřou a kliknou například na odkaz, či obrázek webové stránky a následně ubíhá určitý čas, kdy musí zobrazenou stránku sledovat. To bývá obyčejně 5-10 sekund. A poté získají člen získá odměnu.
Počet reklamních emailů závisí hlavně na typu emailovky, kolik zrovna mají firmy zaplacených reklamních kampaní. Obecně se jedná o několik emailů za týden a někdy i několik denně.
 
 
Kolik je tedy možné vydělat a za jak dlouho?
I když emalové společnosti rády slibují za každou reklamu až 5Kč, tak realita bývá jiná. 
Emailových firem je mnoho, ale jako příklad uvedu asi tu vůbec nejznámější a také již celkem dlouhodoběji fungující emailovku, která se jmenuje ZUmail a kde je téměř milion a půl odběratelů reklamy.
ZUmail nabízí registrovanému uživateli bonus 150 Kč a za čtení emailu platí většinou 0.50 Kč a průměrně chodí asi dva reklamní emaily denně.
Zisk ze čtení emailů je tedy průměrně 1 Kč denně.
Dále je zde možnost získat odměny za doporučení přátel. Možné doporučit až 60 lidí za kterého získáte 5Kč, když se zaregistruje přes Váš link a následně zobrazí alespoň 3 reklamy. 
 
 
Pokud bychom počítali, že každý uživatel ZUmailu bude pravidelně sledovat reklamní emaily, tak bude získávat 1 Kč denně + 150 Kč registrační bonus, tak se dá předpokládat, že bude trvat téměř tři roky, než dostáhne výdělu 1 000 Kč, což je minimální částka pro výběr.
Pokud člen využije možnost doporučení až 60 přátel a získá navíc 300 Kč, tak by dosáhl výdělku 1 000 Kč za necelé dva roky.
 
 
Kde je problém?
Cílem emailových firem je vydělat peníze a také dle toho nastavují podmínky, tak aby z toho vytěžili co nejvíce a využívají k tomu naivního myšlení lidí.
První věc jsou minimální limity pro výběr. Emailová firma spoléhá na to, že mnoho členů skončí dříve, než aby čekalo několik let na dosažení minimálního limitu pro výběr.
Další věc je, že emailové firmy jakoby přeplácají své členy, protože popravdě ani těch 0,50 Kč není možné vyplácet za jedno přečtení reklamního emailu, takže je to taková fiktivní částa a proto logicky ani nejde jen tak vybrat.
Napří. emailová firma rozešle reklamní emaily 200 000 lidem, kteří následně získají 0,5 Kč, což je celkem 100 000 Kč, které emailová firma fiktivně rozdá mezi lidi. Ale přitom společnost si zaplatila za reklamní kampaň pouze 10 000 Kč, což je 10x nižší čáska než byla vyplacena uživatelům. 
 
A vůbec největší problém emailových firem je, že naprostá většina z nich skončí dříve než je vůbec možné dosáhnout minimální částky pro výběr. Emailovky tedy radší skončí, než aby musela začít vyplácet lidem a založí si nový program a může jet opět od začátku.
 
 

Závěr

Doufám, že po přečtení tohoto článku jste pochopili, že využívat emailové firmy pro výdělek je nesmysl a z důvodů, které jsem napsal výše. Minimální částky pro výběr je možné dostáhnout průměrně během několika let málo která emailovka funguje tak dlouho.

Takže s největší pravděpodobností nastane situace, že budete denně sledovat reklamy a jednoho dne emailovka skončí a vy nevyberete žádné peníze.

Jediné co Vám mohou emailovky přinést je ponaučení, že tudy cesta nevede, ale nejlepší je vůbec nezačínat.

Tímto způsobem se zkrátka peníze nevydělávají, pokud chcete vydělávat peníze, tak musíte zvolit jiný směr. A pokud jste připraveni, tak mi klidně můžete napsat a já Vám ukáži lepší možnosti pro příjem peněz.

 

V diskuzi níže můžete přidat svůj názory a nebo zkušenosti s tímto typem výdělku.

—————

Zpět



Diskuze, názory, zkušenosti

Datum: 06.03.2020

Vložil: Filip

Titulek: Nefunguje to.

Nefunguje to ani tak, jak to autor popisuje. Mě to było jasné hned, jak jsem si přečetl podmínky, ale jsem zvídavý.

Na email.cz mám účet od roku 2011, takže přes devět let. Když se částka, posbíraná po nějakých Kč 0.50, začala, po šesti letech blížit minimu pro výplatu, tak přestaly chodit emaily za Kč 0.50 úplně a chodily emaily za Kč 0.05, pak Kč 0.005, Kč 0.01, Kč 0.001 atp. Takže jo, když vydržíte klikat 1,000 let, obdržíte tisíc korun.

Ale abych měl jistotu, schválně jsem přešel na úroveň 2. Teď tam "mám" Kč 1,700.00 něco, emaily chodí za Kč 1.00 tak dva měsíčně. Takže tak, to jsou fakta.

—————

Datum: 26.01.2018

Vložil: Alena

Titulek: Vydělávání díky počítači

Hezký den všem :)
Do svého týmu hledám aktivní a komunikativní lidičky, kteří si chtějí zlepšit svojí finanční situaci a ještě udělat něco pro své zdraví. Spolupracuji s firmou, která má výborné výrobky, spravedlivý marketing a úžasné provize, o kterých už nemusíte jenom snít.
Napište mi na email : alis.novak13(zavináč)gmail.com
A já vám vše vysvětlím a poradím s tím, jak začít vydělávat. :)

—————

Datum: 16.07.2017

Vložil: Hitman666

Titulek: prachy

a ještě něco
nelegální výdělky berte
pak dělejte hlupáky jen kvůli poldum
ne kvůli málo penězum z výdělků

tim myslim nelegální moc dobře placené ptc
bacha na buxinc kde vydělá majitel ale vy nic
nebo vám zaplatí jindy

—————

Datum: 16.07.2017

Vložil: Hitman666

Titulek: prachy

no a co
vydělá to pomalu ale kdyby jste nebyli blbý a líní tak se ve velkém počtu vzájemně pozvete
a bylo by
kdyby vás bylo třeba 100
jinak je to přivýdělek
raději hrajte karty ale opatrně

nebo online hry

investujte někde kde je minimum 500
ale investujte co nejvíce a nejpromyšeleněji

už mě nebaví dělat rukama málo za sliby o hodně penězích
lepší je být vlk než ovce
a vydělat tolik aby jste vydělali třeba 50 000
a snažili jste se něco naučit

zlepšit si pamět a soustředění pro ten účel
brát mozkový doping (přiměřeně)
učit se vše potřebné
využít každé nabídky a také pohořet a tím si vymezit pravidla které nabídky brát a které udělovat ve výdělcích

—————

Datum: 07.03.2017

Vložil: Smithk684

Titulek: John

Maintain the excellent job mate. This web blog publish shows how well you comprehend and know this subject. eefbcfeeeakcgabe

—————

Datum: 27.10.2016

Vložil: Martula

Titulek: emailovky které fungují

Tyhle emailovky oravdu fungují,pravidelně posílají emaily.
Není to na rychlý výdělek ale nestojí vás to žádný čas, když občas zkouknete svůj email.
Máte zaručené penízky, když si počkáte.
Přece jenom...rok si párkrát kliknout na email a vydělat si tak na bundu zdarma.... zkuste to.

https://www.pokorunce.cz?ref=005d5620c1d6fa9388f9cc017c680b0e
https://www.ermail.cz/link/YJXNT7Ylael7Jallcc2cCaTNVJjaTY2X
www.zumail.cz/jsemzuu/00dbf2f734e2aa81

—————

Datum: 03.02.2016

Vložil: ptc-click

Titulek: ptc-click

https://www.ptc-click.cz/

—————

Datum: 27.09.2015

Vložil: w

Titulek: Klikačky - emailovky

https://www.klikatcz.cz/

—————

Datum: 30.04.2015

Vložil: Standa

Titulek: masmail

No a já jsem u této firmy a dnes je 30.4.2015 a poslední mejl jsem dostal 26.2.2015. Což je dva měsíce a ani prd!!! Takže doporučuji jít od toho pryč.

—————

Datum: 23.01.2015

Vložil: budox

Titulek: shrnutí

asi tak
https://uremcanababa.blogspot.cz/2014_11_01_archive.html

—————

Datum: 21.03.2014

Vložil: Olga

Titulek: jak vydelat?

Tímto způsobem se zkrátka peníze nevydělávají, pokud chcete vydělávat peníze, tak musíte zvolit jiný směr. A pokud jste připraveni, tak mi klidně můžete napsat a já Vám ukáži lepší možnosti pro příjem peněz.
Jak tedy?

Více zde: https://www.vydelavame-penize.cz/news/emailovky-vydelavaji-na-hlouposti-lidi-kteri-za-cteni-reklamnich-emailu-ziskavaji-fiktivni-penize-/

—————

Datum: 27.03.2014

Vložil: admin

Titulek: Re: jak vydelat?

Nějakým způsobem, který najdete například zde na tomto webu, způsobe je velmi mnoho.

—————

Datum: 15.09.2014

Vložil: Marek

Titulek: Re: jak vydelat?

Dobrý den chtěl bych Vám představit nový způsob vydělávání peněz přes internet. Stačí mít otevřenou jejich stránku s reklamy a peníze se Vám budou přičítat. Nejde sice o velké částky ale hlavně nemusíte na nic klikat a určitě si tu vyděláte více. Je to zajímavý způsob vydělávání peněz, který zaujal i mě. Navíc ihned po registraci dostanete 30,-Kč na účet. Zda to chcete vyzkoušet, tak se zaregistrujte na:
https://www.penizezanic.cz/?ref=coudekm%40atlas.cz

—————

Datum: 01.01.2014

Vložil: Jirka

Titulek: Vydělávání peněz snadným způsobem

Pokud někdo chce vydělávat snadno peníze tak zkuste určitě Golden Affiliate ... Máte tam dokonce i podrobný navod jak na to zvládne to každy..
www.golden-affiliate.cz/A12340

—————

Datum: 26.11.2013

Vložil: hanice

Titulek: Emailovky

Emailovky jsem zkoušela delší dobu, ale bez výsledku. Nevím ale co mám dělat, abych začala vydělávat na internetu :(

—————

Datum: 24.10.2013

Vložil: enjo

Titulek: GoldMail

Zdravím poslední dobou mi chodí pořád nějaké nabídky na GoldMail. To chodí nějak automaticky na email od registrovaných uživatelů, kteří si to asi zadali. Alespoň vím, že je to kravina ty emailovky, ale jak je vidět, tak hodně lidí to neví, když mi to pořád posílají..

—————

Datum: 10.11.2013

Vložil: Jana

Titulek: Re: GoldMail

Já jsem registrovaná v GoldMailu, jen jsem to zkusila, ale četla jsem na nějakých forech, že je to asi podvod, takže už ani ty emaily moc neotevírám a asi se z toho odhlásím.

—————

Datum: 11.10.2013

Vložil: Martina Petrová

Titulek: rada klikačky

Neztrácejte čas s nějakými klikačkami, ať už to jsou e-mailové zprávy či reklamy na netu. Dostáváte za to jen pár halířů, a než se dostanete an výplatní minimum tak to hodně dlouho trvá.

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: David 06.10.2013

Titulek: Emailovky - emailing.cz

Dobrý den, rád bych se zeptal na emailing.cz. Zda-li má někdo zkušenost i s touto službou. Nechci s tím ztrácet čas, ale zde je možné si vybrat již od 100Kč. Samozřejmě funguje i navyšování částky pokud přes váš link přijdou i další atd..
Zajímají mě názory a zda-li s tím má někdo zkušenost.

—————

Datum: 11.10.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: Emailovky - emailing.cz

Dobrý den, nemyslím si, že nevyděláte stejně nic. Pokud jsou tam výběry od 100 Kč, tak to musí být nastavené tak, že za každý email získáte málo peněz, tak jak jsem psal výše, protože částky za zhlédnutí jsou fiktivní a přeplacené.
Moc nechápu, proč hledáte takovéto typy výdělku, kde to nemá smysl, musíte změnit obor, pokud chcete vydělat.

—————

Datum: 29.11.2013

Vložil: David

Titulek: Re: Re: Emailovky - emailing.cz

Díky za odpověď, už se porozhlížím po něčem jiném, Byla to jen taková věc na pár minut denně, chtěl jsem to vyzkoušet zda-li to může fungovat...

—————

Datum: 11.10.2013

Vložil: Lenka

Titulek: Re: Emailovky - emailing.cz

Já jsem na ermalingu 2 roky odklikávala pořád a mám tam 340kč
na tom se vydělat nedá kamarádka to zrušila, protože žádné peníze
jí vyplaceny nebyli a to i když žádala.

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Martina 25.09.2013

Titulek: Emailovka

Jsem ráda, že jsem zjistila, že v těchto programech nevydělám. A to mi pořád někdo posílá nějaké nabídky na různé podobné věci. Já jsem osobně vyzkoušela asi tři programy a nevydělal jsem nikde a z toho dva skončily celkem brzo a jeden ještě asi funguje.

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Alžběta 18.07.2013

Titulek: prace na x let

u ermailu jsem 3rokem a mam jen 900kč,a ty ostatni sice chodi,ale po 0,05 nic nenasbiram,ted jsem vzala vyzkumy,ale to je 1xza 3měsice,potom mašmail,zumail.gold mail,jasně,že jsem to dala na zed a znami se mi vysmali,že to je blbina ,že neznaji nikoho,kdo by někdy dostal zaplaceno,takhle jsem dopadla ja,hezky zbytek dne Alžběta

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Jana 18.07.2013

Titulek: Re: prace na x let

Alžběto to máte pravdu, akorát to si člověk někdy musí opravdu sám zkusit, aby to poznal. Nadšení ale velmi brzo přejde..

—————

Datum: 25.07.2014

Vložil: jana

Titulek: Re: prace na x let

Dobrý den..taky klikam ermail a mám asi tak jak vy..ted mám v nabícve mašmail, ale koukám že po vašich zkušenostech na to kašlu..hezký den

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Dáša 08.07.2013

Titulek: Emailovky

Musím souhlasit z mojich vlastních zkušeností..

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Tereza Ozdobska 21.06.2013

Titulek: ano

Bohužel to tak opravdu je, i když to možná na první pohled vypadá lákavě, tak vlastně nic to nepřinese.

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Soňa 23.05.2013

Titulek: Emailovky

Hm, je to tak, ztráta času jsou takové věci, ale stejně si to člověk musí vyzkoušet mnohdy , než na to přijde sám..

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: tereza 10.05.2013

Titulek: ZUmail

Já mám Zumail, ale to vydělám tak za pět let abych si něco mohla vybrat, takže se to moc nevyplatí dělat.

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: Petra 14.05.2013

Titulek: Re: ZUmail

Jsem tam dva roky a ještě jsem nedosáhla limitu, takže je to opravdu na dlouhou dobu..

—————

Datum: 10.10.2013

Vložil: honza 07.05.2013

Titulek: emailovky

Je to dobré, díky :)

—————