Tip-Invest, Bsmartinvest - Dopadlo to tak, jak jsem psal a lidé přišli o své peníze.

20.10.2013 01:11

Již na začátku dubna jsem psal článek, kde jsem upozorňoval na Bsmartinvest a nově vzniklý Tip-Invest, které fungují na prakticky stejném principu. První článek je možné si přečíst zde.

Netrvalo dlouho a začali psát lidé, že přišli o peníze v Bsmartinvestu a ani Tip-Invest na sebe nenechal dlouho čekat, ale v té době tam již bylo celkem dost členů.

Zkrátka a jednoduše vše dopadlo, tak jsem psal v předchozí recenzi a lidé, co si mysleli, jak budou snadno zhodnocovat své peníze pomocí tipů na sportovní sázení, poznali tvrdou realitu.
Jak jsem již říkal, tak vydělávat ve sportovním sázení je možné pouze pomocí value betu a nebo surebettingu, ale není to snadné, takže si nemyslete, že začnete jen tak vydělávat. Bez dobré znalosti sportu a matematického myšlení nebudete value bet nikdy správně ovládat. Více se sportovním sázení můžete najít v jiném článku, který je v sekci Mé články.
Takže násobící strategie navyšování sázek typu Martingale, což využívá Bsmartinvest a Tip-invest nebude z dlouhodobého hlediska úspěšná. Je to pouze náhoda a hazard, ne investice a to je potřeba pochopit a nenechat se zblbnout a ovlinit myšlenkou snadno získaných peněz.
 
Jak dopadl Tip-invest:
Když jsem psal první článek někdy v dubnu, tak ještě bylo mnoho pozitivně myslících lidí a dostal jsem různé ohlasy. I když byly z velké části pozitivní, tak se tam našly i takové, kdy mi lidé (členové) tvrdili, že to bude fungovat, ale jednalo se vždy o lidi, co vlastně vůbec sportovnímu sázení nerozumí.
Tip Invest měl několikrát po sobě větší šňůru proher v řadě a nejvíce dokonce 17x po sobě a předchozí měsíc serie 13 proher v řadě, viz obrázky.
 
Při této řadě proher docházela již členům trpělivost, jak značí tato diskuze v uzavřené skupiny na Facebooku, kde jsem dostal k dispozici foto, viz obrázek diskuze.
Jak je vidět, tak najednou euforie, která byla na pravidelných online webinářích Tip Investu, byly najednou pryč.
 
 
Reakce Tip-investu a další oblbování lidí:
Nejen že sportovní tipy na výsledky jsou opravdu amatérské a v žádném případně to nejsou zdaleka value kurzy, které nejsou tedy +EV, ale pan majitel se umí řádně vymlouvat a blbnout tak lidem hlavu dál. 
V takové fázi také nastává situace, kdy mnozí sázkaři chtějí své peníze zpět a tak začnou sázet dál a to je způsobené psychikou u hazardních her.
Takže Tip-invest nejen pomohl lidem k tomu, aby přišli o peníze, ale v některých sázkařích mohl načít smysl pro Gamblerství, protože mnozí opravdu se nechtěli smířit s tím, že najednou přišli o větší množství peněz.
Dostal jsem také informace, že dokonce po registraci dostali někteří členové na email rovnou email od Fortuny, že jsou registrovaní a nebo link. Samozřejmě se dá očekávat, že se jedná o affiliate program majitele Tip-investu, který se nabažil nejen z měsíčních poplatků, které platí členové, ale také následně z proher těchto lidí získal určitá procenta od Fortuny.
 
Momentální stav Tip-investu:
Po dlouhé sérii proher nastaly změny. Nyní již není možné si nastavit v back office plán, který následně ukazuje, kolik mají peněz sázkaři sázet. 
Ale nyní je nový plán, který je vlastně úplně stejný, akorát je to otočené a místo procent, která se nastavila na měsíční zhodnocení, tak v tuto chvíli se jedná o konkrétní částku.
Je to tedy pouze takový tah, jakože udělali výrzanou změnu a že teď bude všechno lepší, ale je to pouze blud.
Nyní chodí tipy každému na email a dokonce jsou jakoby tři tikety naráz a každý si může zvolit, což vůbec nemá vliv na pozitivní výsledky této strategie, ale spíše naopak. 
 
Jak dopadl Bsmartinvest:
Po napsání mé minulé recenze začalo psát více lidí, že přišli o své peníze a to také po dlouhé sérii chybných tipů, takže se dalo předpokládat, že většina členů ukončila činnost v Bsmartinvestu. 
Já jsem dále vývoj nesledoval, protože to nemá moc smysl a ještě k tomu je to až moc uzavřené a s nevím v tuto chvíli o nikom, kde je členem, takže více informací nemám. Jediné co je možné vidět je, že jsou změněné stránky a hned na úvodu je smlouva, kde každý souhlasí s rizikem a do programu ani nemůže vstoupit, protože to může pouze přes některého z jiných členů. Jako provozovatel je uvedena firma Novitum se sídlem v Brně a jednatel Milan Slanina.
 
Závěr:
Tento druhý článek jsem napsal kvůli tomu, že mnozí nerozumí sportovnímu sázení na takové úrovni, aby sami mohli určit, zda jsou tyto systému opravdu dobré a nebo ne. A vzhledem k tomu, že oba zmíněné programu poskytují nepravdivé informace, tak většina lidé vstupuje s tím, že je zde velmi malé riziko ztráty. 
Ale malé riziko ztráty je z krátkodobého hlediska, nikoliv z dlouhodobého hlediska.
 
Přidal jsem také diskuzi, kde můžete napsat své poznatky, názory a zkušenosti.
 

—————

Zpět


Diskuze

Datum: 19.11.2013

Vložil: Jaroslav Muller

Titulek: sázení

Muhu také potvrdit, že tento projekt byl ztráta času a peněz. A to jsem měl přehnané představy.. to se musím přiznat.

—————

Datum: 24.10.2013

Vložil: Dana

Titulek: Tip invest

Do Tip investu jsem se nechala přemluvit mým sponzorem, registrovala jsem se koncem května a velmi brzy jsem zjistila že to není tak jak na online prezentacích slibovaly do jednoho týdne jsem přišla o peníze, to byla rychlost, přišlo v řadě 6 proher po sobě. Tomuto systému jsem začala říkat klasická pyramida, kde z členských poplatků byli placení lidi nade mnou. A že vy prohráváte a nemáte peníze to už nikoho moc nezajímalo. Je sice pravdou že i na prezentacích se říkalo vsaď co můžeš ztratit ale já vím že spousty lidí si půjčovalo peníze s tím že vydělají. Když mi sponzor říkal, přiveď někoho na prezentaci to bych se hanbou propadla doporučit něco takového. Nikoho nezajímalo, že tam lidi přišli o dost velký peníze a na prezentacích se říkalo přece to sázkovým kancelářím nenecháme a lidé přišli ještě o víc. Tip invest dělal ostudu MLM a proto se nedivím lidem že jsou na výdělek typu MLM opatrný nebo spíš alergičtí.Ale není to o tom že MLM je špatný, je tu spousty programů které skutečně vydělávají, na trhu jsou už hodně dlouho a lidé jsou spokojený. A proto tady píšu je důležité si velmi dobře vybrat. Ale programy nebo firmy typu Tip-invest atd. skutečně nebrat.

—————

Datum: 31.10.2013

Vložil: Alena

Titulek: Re: Tip invest

Také jsem přišla o peníze v Tip-Investu.

—————

Datum: 10.11.2013

Vložil: ahmed

Titulek: Re: Tip invest

Myslím, že ještě do této chvíle chodí lidem tipy na email, mně ještě také nějakou chvilku chodili, než mi skončilo členství, ale každopádně jsem fakt už podle toho nesázel.

—————

Datum: 24.10.2013

Vložil: Johny

Titulek: Tip-invest

Také jsem přišel v Tip-investu o peníze, ale investoval jsem v podstatě jen to, co jsem si mohl dovolit ztratit, i když jsem tomu celkem věřil. Nedá se nic dělat, tak to chodí a mě to stálo 15 000 Kč. A ti co investovali více peněz, které byly pro ně důležité, tak je to hlavně jejich chyba. I když méně jak 10 000 Kč se ani nevyplatilo, protože je potřeba brát v potaz měsíční členství.

—————

Datum: 20.10.2013

Vložil: Markéta

Titulek: zkušenost

Kvůli tomu prvnímu článku jsem do Tip-investu na jaře nešla, ale na začátku léta jsem se hloupě nechala přemluvit, protože tipy jakž takž vycházely. Od 9.srpna už to byla jen jedna velká katastrofa. Jeden můj kamarád se zapojil na začátku srpna, měl tedy ještě větší smůlu než já.
Někteří blázni po tom fiasku sázeli dál. Na seminářích totiž slyšeli rady, jak dostat peníze zpět a spoustu slibů. Měsíc zdarma pak v tomto případě znamenal další prohrané peníze....

—————

Datum: 20.10.2013

Vložil: Pelejová

Titulek: Tip-invest

Funguje ještě Tip-invest ? Já jsem skončila už v srpnu, kdy jsem o peníze přišla. A to skončil i můj sponzor. díky.

—————

Datum: 23.10.2013

Vložil: admin

Titulek: Re: Tip-invest

Údajně chodí nějaké tipy, ale pouze emailem.

—————