Neváhejte využít diskuzi pro své dotazy! 
Vyjádřete své připomíny, sdělte své zkušenosti a názory, které mohou pomoci ostatním!
 

Odpovědi nejsou seřazeny podle času - (Formulář pro založení nové zprávy je dole)


Diskuze - Máte dotazy?

Datum: 19.12.2014

Vložil: jerry

Titulek: Re: to co určitě funguje

tak mi někdo doporučit ať si zboží koupím tam a tam, protože on z toho bude mít provizi tak ho vy..píp a hlavně vyškrtnu ze seznamu slušných lidí. Zboží si koupím tam kde je nejlevnější a tečka - žádnou radu k tomu nepotřebuju, nejsem pitomec abych utratil za něco víc jen proto že získám nějaké body nebo cashback. Je to furt stejná kravina jako byly kdysi klubové karty, aneb nechci slevu zadarmo

—————

Datum: 16.08.2014

Vložil: Eto

Titulek: plus500

Ahoj admine, chci se zeptat jestli má cenu si zakládat účet ve společnosti plus500?

—————

Datum: 17.08.2014

Vložil: admin

Titulek: Re: plus500

Ahoj, tak na takovou otázku se těžko odpovídá. To samozřejmě záleží, jestli ho chceš využívat a nebo ne. Někdo obchoduje tam Plus500 a někdo zase jinde, ale obecně celkem dost lidí začínalo právě tam. Dost také záleží co přesně chceš obchodovat atd. Plus500 má jak výhody, tak i nevýhody..

—————

Datum: 22.08.2014

Vložil: Ricardo

Titulek: Re: Re: plus500

Pane admine,hraji onlinepoker již asi 1 rok a jsem na tom závislý nejspíš.Mám problém že jsem si z 100usd vybudoval asi 400 usd ale trvalo to rok asi nějak tak.Hraji sng pouze 1-2 okna denně.Štve mě tedy variancekterá mi připadá poněkud přehnaná.Taky se chci zeptat proč už jstepřestal jakožto sng hráč přestat hrát.Hodně mě láká forexuž jsem si u vás četl o něm článek.Dá se porovnat kde investice 350-+ dolarů bude výhodnější?samozřejmě záleží na přístupu to vím ale já toho pokru už mam dost a pro mě znamenají dobré výsledky break even mam toho dost toho pokru cítím jak mě to ničí.Prosím o záchrannou páku jediná moje investice by byla 350 doláčů do forexu už z toho pokru šílím a nemyslíl na nic jiného.Mám diwnswing a mam zkažený celý týden už nemůžu dál chtěl bych se plně věnovat forexu ale potřenuju vaše zkušenosti prosím pomozte.Díík za tropělivost

—————

Datum: 24.08.2014

Vložil: admin

Titulek: Re: Re: Re: plus500

Pokud jde o varianci, tak ta samozřejmě k pokeru patří a je to hodně o psychické stránce, protože s tím se bohužel musí každý hráč vyrovnat. Pokud hrajte pouze 1-2 okna zároveň, tak to není moc, aby se pořádně projevila variance.
A ve své podstatě to, že se vám nedaří nemusí být vyloženě způsobené variancí, ale může to být také tím, že nehraje dobře.
Dost hráčů totiž své výkony často svádí na varianci, ale ten hlavně problém je v jejich hře. O varianci se dá mluvit pouze pokud už má hráč nahráno ideálně pár desítek tisíce turnajů se ziskovým ROI.
Vzhledem k tomu, že říkáte, že hrajete zároven 1-2 stoly, tak to je dost možné, že za rok jste nahrál pouze několik stovek SitNGo turnajů, což je opravdu málo, aby se vůbec dalo mluvit o nějaké varianci a nebo zjištění přesného ROI.
Také záleží co přesně hrajete za typ hry, ale výkyvy bývají často obrovské a s tím je třeba se smířit.
Když jsem kdysi hrál poker, tak jsem hrával na 30-40 stolech zároveň a i když jsem za den odehrál stovky turnajů, tak je to nevypovídající vzorek a stávalo se mi, že jsem byl třeba i po 2 tisících turnajů vlivem variance v mínusu a s tím je potřeba se smířit a je je důležité mít dostatečně velký bankroll.
Když jsem hrál dříve poker, dařilo se my vydělávat celkem dost nadprůměrné peníze, ale skončil jsem, protože už jsem tam neviděl moc velké prostor na zlepšování se a pokud v tom co dělám se každý den nezlepšuji, tak to by mě nebavilo. Navíc nevýhoda je, že pouze člověk vydělává když hraje a když přestane a jde spát, tak výdělek se zastaví. A to se mi nelíbilo, tak jsem si začal spíše budovat pasivní příjem a tak vydělávám v podstatě 24 hodin denně a konec konců to je rozhodně zábavnější.

—————

Datum: 24.08.2014

Vložil: :)

Titulek: Re: Re: Re: Re: plus500

víte co tam nejde moc o peníze ale spíš o ty cíle-dostat se na wsop na EPT a vyhrát to ab si vás zapamatovala celá pokrová komunita a být výborný turnajový hráč znamená být sponzorovaný a hýčkaný ve vile díky herně.či ne?

—————

Datum: 31.08.2014

Vložil: admin

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: plus500

Tak online poker a klasický poker je přece jen rozdíl, hlavně online poker má více výhod. Turnajové WSOP a EPT jsou hlavně pro ty sponzorované hráče a nebo hráče, kteří mnohdy berou poker jako koníček, akorát mají dostatečný kapitál, aby mohli hrát takovéto větší turnaje.

—————

Datum: 26.09.2015

Vložil: Tom

Titulek: Re: plus500

Cenu to má pouze v jednom případě - a sice, pokud jsi ochotný testovat a studovat. Pokud máš zájem o obchodování u Plus500, doporučuji vyzkoušet jejich demo účet, kde si vše osaháš a otestuješ, zda to má smysl - o demu u Plus500 se dočteš třeba zde https://opceforex.cz/recenze-plus500-zkusenosti-s-forex-brokerem-demo-diskuze/ . Na demu máš prostředky, které jsou pouze virtuální tudíž tě jejich ztráta nemusí mrzet ... :)

—————

Datum: 02.08.2014

Vložil: antryll

Titulek: Ruleta

Zdarvim mate někdo zkušenost z hraním rulety tak aby to bylo ziskové. Par dní to studují ale přijde mi to jako blbost ale udajně to ma fungovat tak že člověk sazi takzvany martingale system na barvy a ma prej zaručenou vyhru...

—————

Datum: 03.08.2014

Vložil: admin

Titulek: Re: Ruleta

Zdravím, na ruletě není možné dlouhodobě vyhrávat žádným systémem, protože matematická pravděpodobnost je proti hráči.
Pokud jde o martingale, tak zaručená výhra tam není, ale spíše naopak, je to systém, který je velmi ošemetný a největší prohry jsou právě přes tento systém.
Jinak dříve jsem psal článek zaměřený na ruletu.
https://www.vydelavame-penize.cz/news/existuje-opravdu-ucinna-strategie-ktera-zaruci-dlouhodobe-vyhravani-na-rulete-plus-rozbor-popularni-strategie-martingale-/

—————

Datum: 03.01.2015

Vložil: okal

Titulek: Re: Re: Ruleta

Zkoušel jsem to nedá se tam pravidelně vyhrávat, jak tam propagátoři na internetu říkají, je to jen o štěstí, žádné matematické modely- blbost.

—————

Datum: 08.08.2014

Vložil: lara

Titulek: Re: Ruleta

Zkušenost s hraním rulety nemám. Přiznám se, že před časem mě i tato možnost "přivýdělku" lákala. Po přečtení několika článků z per odborníků mě však utvrdilo v tom, že je to věc nejistá a dost riskantní. Dle dostupných zdrojů mají všechna kasina, či weby provozující rulety aj. nastaveno vše tak, že vyhrává kasino. Ony ty reklamy na "milionáře" mají svůj účel. A to, nalákat Vás minimálně na přečtení příběhu a pak ke hře samotné. Takže, rozhodněte si sami o svém čase a financích.

—————

Datum: 12.08.2014

Vložil: admin

Titulek: Re: Re: Ruleta

Většina webů, které propagují různé strategie, tak fungují jako affiliate partneři kasín. To znamená, že pokud se hráč přes tu stránku zaregistruje a přijde o peníze, tak tito affiliate partneři následně získávají určitý podíl z prohrané částky.

—————

Datum: 24.08.2017

Vložil: Markét

Titulek: Re: Re: Re: Ruleta

V něčem casina asi jedou taky, ale naprostá většina, co to píšou, jsou jen lidi, kteří nechápou pravděpodobnost. Když máte nejlepší možnou šanci na výhru kolem 48% (je tam nula), tak na tom nemůžete cíleně vydělávat. K tomu nemusíte nic "dlouhodobě zkoumat". Smířit se s tím, že zázrak, jak dostat jednoduše spoustu peněz neexistuje je už horší. :) Ta hra je zábava, ne způsob obživy. Když si budete chtít zahrát, tak si vyberte nějaké důvěryhodné casino, a prostě si užijte to napětí a trochu rizika. https://www.hazardnihrac.com/online-kasino-recenze

—————

Datum: 29.07.2014

Vložil: Zuzana

Titulek: allencuestas.com

Hezký den, chtěla bych se zeptat, jaký je Váš názor na allencuestas.com (tedy pokud to znáte)? Mně to přijde poněkud nereálné... Děkuji :)

—————

Datum: 30.07.2014

Vložil: admin

Titulek: Re: allencuestas.com

Pokud to dobře chápu, tak je to web, který nabízí nějaké odměny v rámci průzkumu trhu. Ono takových firem je celkem dost, ale samozřejmě nikdy se na tom nedá vydělat a pokud ano, tak je to třeba v několika dolarech za rok, výzkumy určitě nechodí pravidelně a pokud ano, tak tam bude nějaký limit pro výběr, podobně jak to mají klikačky a věci tomu podobné.

—————

Datum: 30.07.2014

Vložil: Zuzana

Titulek: Re: Re: allencuestas.com

Nabízejí 3 € za shlédnutí a ohodnocení 1 reklamy, denně je 5 reklam, tzn. 15 € denně. Výplatní minimum je 300 € - a PRÝ fakt vyplácejí.
Více info (od těch, kteří to stejně jako já tak trochu zpochybňují) např. na profitujte.cz/?p=483

—————

Datum: 30.07.2014

Vložil: admin

Titulek: Re: Re: Re: allencuestas.com

Je jasné, že Vám peníze platit nebudou, myslím si, že Vám někdo bude jen tak dávat 15 Euro denně za zhlédnutí pěti reklam ? Ale je dobré, že jste zvýraznila to prý, protože bych se vsadil, že i ten kdo Vám to řekl, tak použil to prý.
Dám Vám jednu dobrou radu, nedělejte to, je to blbost a ztráta času. Zaměřte se radši na jiný obor. Takový obor, který Vás baví a který má určitou budoucnost, pak se stačí pořádně zdokonalit a můžete si být jistá, že pak už Vás takové věci lákat nebudou:)

—————

Datum: 24.07.2014

Vložil: Kartouzek

Titulek: Přivýdělek

Ahoj, před časem jsem narazil na Liberta Gia a registroval jsem se do toho projektu. Není to žádná velká paráda, ale klikám si tam za 3$ denně a pohoda. Nemusím nikoho shánět a tak dále. Jako přivýdělek myslím dobré. Co nato říkáte?

—————

Datum: 26.07.2014

Vložil: admin

Titulek: Re: Přivýdělek

Ahoj, už se to řešilo tady vícekrát, každopádně je třeba si uvědomit jestli jsou to 3 USD, které se dají opravdu vybrat a nebo se jedná pouze o prozatím virtuální peníze, které nelze vybrat. Projekt je pro lidi ztráta času, ale najde se pořád dost lidí, kteří stejně takové věci využijí, protože jejich touha po snadno získaných penězích je k tomu dovede. Takto maličké peníze se dají vydělávat xxx způsoby a stejně tak větší peníze. Ale je třeba říci, že vždy to není bez práce, ale není práce jako práce a to je třeba hlavně pochopit.

—————

Datum: 25.11.2014

Vložil: laco

Titulek: Re: Přivýdělek

Ešte na tom zarábaš

—————

Datum: 29.06.2014

Vložil: Bitcoin

Titulek: Jak začít budovat Pasivní přijem jen s počítačem a troškou času !!

Jak začít budovat Pasivní přijem jen s počítačem a troškou času !!

Zdravím všechny! Vytvořil jsem pro vás jednoduchý tutoriál jak začít vydělávat pouze s použitím svého počítače a začít si budovat Pasivní Příjem !!

1—První věc je že se zaregistrujeme na: https://cex.io : Cloudminingová stránka a taky pool ( Nejlepší který znám) — můžete zde těžit svým vlastním strojem(počítačem, obchodovat a kupovat cloudminingovou těžební sílu.

2—Poté se přesuneme do pravého horního rohu na podstránku Ghash.io (Je to podstránka zabívající se těžením na vlastních strojích a počítačích).

3—Vídíte tam pane s možnostmi co můžete těžit (Jako Btc,Ltc,Doge,Multipool atd…) klikněte na možnost MULTIPOOL vidíte konfiguraci pro těžení ( stratum+tcp://multi.ghash.io:3333 etc..) zkopírujte tut konfiguraci do vašeho GPU minera, přidejte vaše jmeno a heslo— x . poté spusťte minera a začněte těžit. Nemusíte nic dělat, optimalizovat ani nastavovat, vše se dělá automaticky!

4—Nyní už vyděláváte Bitcoiny!— Zvolili jsme MULTIPOOL protože je nejlepší. Každý Altcoin který je zrovna nejvýhodnější na těžení automaticky těžíte a automaticky se převádí do balance v Bitcoinech.

5— Nyní těžite Bitcoiny a teď příjde ta nejdůležitější část která nás přivede na náš Pasivní výďělek 24 hodin 7 dní v týdnu!!

6—Nyní jděte do horního levého rohu TRADE a kupte Gh/s za Bitcoiny.Nyní těžíte až do nekonečna,čím víd Gh/s máte tím víc bitcoinů dostáváte. Poté můžete nakupovat levně a prodávat draze takže to co vytěžíte za měsíc můžete vydělat v jednom obchodě. Vážně super.

Tak a je to, teď máte váš Pasivní příjem hotov! Tak neplýtvejte časem a zkuste to!

—————

Datum: 01.07.2014

Vložil: admin

Titulek: Re: Jak začít budovat Pasivní přijem jen s počítačem a troškou času !!

Vzhledem k tomu, že se tady neinzeruje, tak jsem smazal referenční link a nechal tam pouze normální.
Jen bych chtěl říci, že toto zas tak velký smysl nemá, protože cena Gh/s se pohybuje dost přímo úměrně obtížnosti těžby. Tzn, cena Gh/s, které se prodávají jsou za cenu, která se jen tak těžbou nevrátí, protože obtížnost jde pořád nahoru a je tedy třeba zase včas prodat a znovu koupit levně Gh/s. Za takových okolností by to pak šlo. Rozhodně to není snadné tak jak píšete, kdyby tam chtěl začít někdo, kdo ani neví co je to Gh/s. Nicméně pořád mi přijde Cex lepší, než kupovat klasický hardware a zapojit si ho doma, tam už jde dost o to zakoupit za výhodnou cenu a v inzercích jsou často i celkem předražené vzhledem k tomu, že obtížnost jde stále nahoru, tak koupě se často nevyplatí a nebo je to dost na hranici.

—————

Datum: 02.09.2014

Vložil: kojir70

Titulek: Re: Jak začít budovat Pasivní přijem jen s počítačem a troškou času !!

V článku píšete: "..( stratum+tcp://multi.ghash.io:3333 etc..) zkopírujte tut konfiguraci do vašeho GPU minera, přidejte vaše jmeno a heslo— x . poté spusťte minera a začněte těžit...
Chci se zeptat, co to je ten GPU miner, nikde jsem takovou záložku nenašel. Děkuji

—————

Datum: 15.06.2014

Vložil: andrejka

Titulek: Liberta Gia

Zdravím vás, jaké máte zkušenosti projektem Liberta Gia , je mi to nabízeno, ale nevím jestli se vyplatím tomu věnovat. Díky za názory

—————

Datum: 17.06.2014

Vložil: Simon

Titulek: Re: Liberta Gia

Je to podvod ... prilis vysoke balicky a vela veci tam nesedi. Preco by ste mal iza tu istu reklamu dostavat viac penazi ked si kupite vacsi balik? Preco by inzerent platil az 30 centov za vzhliadnutie jednej reklamy osobou?

—————

Datum: 18.06.2014

Vložil: admin

Titulek: Re: Re: Liberta Gia

Na Liberta Gia se ptá celkem dost lidí a já počítám, že v nějaké bližší době napíši i nějakou recenzi na tento projekt, takže jak budu mít náladu a přece jen Liberta Gia je plná různých podmínek, které se také mění a měnit pravděpodobně budou i dále, navíc jsou tam různé né moc jasný plány, takže napsat na to článek zabere celkem čas.

—————

Datum: 19.06.2014

Vložil: Milan

Titulek: Re: Re: Liberta Gia

Znáte význam slova PODVOD? Slovo podvod většinou asociuje činnosti, jako jsou krádež, korupce, zpronevěra, praní špinavých peněz nebo vydírání. Firma Liberta Gia nevybírá žádné poplatky, registrace je zdarma. Tak v čem podvod? Chtěl jsem vám toho o Liberta Gia vysvětlit víc, ale ještě by jste se nakonec zaregiasroval a takové negativní lidi jako vy, tak ty určitě do firmy nechceme.

—————

Datum: 20.06.2014

Vložil: Tereza

Titulek: Re: Re: Re: Liberta Gia

LibertaGia nevybírá povinné poplatky, ale pokud někdo koupí některý z balíčků, má za odklikání reklam podstatně víc, takže dost lidí balíček koupí, protože by měli dosáhnout na výplatu dříve a měla by být vyšší...

—————

Datum: 29.06.2014

Vložil: Slavo

Titulek: Re: Re: Re: Liberta Gia

Jak vypadá Liberta v této době? Slyšel jsem, že se nějak změnily podmínky a že je to horší než před tím.

—————

Datum: 02.07.2014

Vložil: Marcela

Titulek: Re: Re: Re: Re: Liberta Gia

Ano, podmínky se změnily - pro ty, kteří jsou na začátku nebo nechtějí budovat velký tým, k horšímu. Doba, kdy by měli samotáři dosáhnout na výplaty, se o roky protáhla. Nehledě na to, že Liberta zjevně nemá v úmyslu vyplácet velké výplaty 2 miliónům lidí, takže až se tyto výplaty přiblíží, opět podmínky změní. Lidí, kteří už díky velikému množství referralů dosáhli na vysoké balíčky, se změny víceméně nedotknou - jedině snad tak, že jim odejdou nějací otrávení lidé z týmu. Tito lidé samozřejmě tvrdí, že změny jsou kvůli udržitelnosti programu - a mají pravdu. Dále se lišácky ptají: "Chcete, aby LibertaGia fungovala dlouho nebo zkrachovala?" Jak odpoví většina členů, co myslíte? :) Jenže háček je v tom, že vydělávat po tu prodlouženou dobu trvání budou jen lidé na vrcholu pyramidy, ti ostatní budou zadarmo klikat - o pár let déle... :)

—————

Datum: 06.07.2014

Vložil: Milan

Titulek: Re: Re: Re: Re: Liberta Gia

Ano, podmínky se změnily a mě osobně to vedlo k tomu, že jsem skončil. Myslím, že zdarma to nemá moc smysl a investovat se mi tam moc nechce, protože to také není jisté jestli vydělám, ale to je můj názor. Záleží na každém...

—————

Datum: 06.07.2014

Vložil: Tereza

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Liberta Gia

Já jsem se rozhodla ještě klikat, než dosáhnu výplatního minima 300 USD - po osmi měsících mám polovinu :) - a zkusím je vybrat... Investici považuji za velké riziko.

—————

Datum: 27.08.2014

Vložil: Tony.J.

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Liberta Gia

Tak teď moje zkušenost.Zaregistroval jsem se v listopadu loňského roku a každý den poctivě plnil úkoly.Všechno bylo fajn až do té chvíle kdy můj účet dosáhl částky 211 USD.Ale ouha, změnily se podmínky a abych mohl dál pokračovat, musel bych zainvestovat zhruba 150 USD, ale pozor ze svého, tedy ty peníze poukázat na účet společnosti.Dále mi zaslali jakousi kartu za kterou musím zaplatit dalších 80 USD.Pokud tak neučiním do 14 dnů, bude prý částka vymáhána soudně.Lidi PROBERTE SE a pryč od toho.Já se šeredně spálil a bude mě to stát peníze.Na druhou stranu nejsem škodolibí a nechci aby tuto chybu dělali další a podvodníci z Liberta Gia vydělávali na dalších.

—————

Datum: 06.11.2014

Vložil: dasa

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Liberta Gia

jak to můžu zrušit?

—————

Datum: 20.10.2014

Vložil: evgaman

Titulek: Re: Re: Re: Re: Liberta Gia

mate pravdu trochu 3 dny a system Liberta Gia nic je to rozbity radsi pracuji pro GVO v SMS a delam si vlasni weby jednodose

—————

Datum: 17.07.2014

Vložil: Jiřina

Titulek: Re: Liberta Gia

Já osobně projektu LibertaGia věřím, něco takového jsou dlouhou hledala. Je to hlavně pro lidi, kteří nemají peníze nebo se bojí investovat. Nic Vás to nestojí, registrace je zdarma, žádné své peníze tam nikdy nemusíte dávat. Vyšší balíček si můžete zakoupit až ze svých vydělaných peněz. Není podmínkou shánět další lidi, můžete pracovat i jako samotář, ale výdělky budete mít samozřejmě nižší. Je to hlavně o trpělivosti. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že jsem se dlouho rozhodovala, ale jsem ráda, že jsem do toho šla. Jediné co do toho musíte investovat je 25 minut času denně. Podívejte se na mé webové stránky :
https://vydelek-pro-kazdeho0.webnode.cz/
kde najdete i několik základních informací a návod jak se zaregistrovat.

—————

Datum: 18.07.2014

Vložil: Tereza

Titulek: Re: Re: Liberta Gia

Můžete být trpělivá jak chcete, když peníze na výplaty za čtyři roky nebudou (a pokud se zásadního nezmění, tak nebudou), žádné růže vám ta trpělivost nepřinese... Ale zas čtyři roky snít a koukat na virtuální peníze není marné...

—————

Datum: 29.07.2014

Vložil: Jiřina

Titulek: Re: Re: Re: Liberta Gia

Čtyři roky určitě čekat nemusíte, pokud byste si o tom něco přečetla, tak zjistíte, že výběr je již při částce 300 dolarů, kterou můžete mít přibližně za 10 měsíců. Pokud nechcete registrovat lidi pod sebe a pracovat jako samotář, tak je to myslím docela dobrý výdělek jen za to, že tomu věnujete pouze čas - půl hodiny denně a neinvestujete do toho ani jedinou svou korunu. Ale nemá cenu přesvědčovat někoho, kdo tomu nevěří.

—————

Datum: 29.07.2014

Vložil: Tereza

Titulek: Re: Re: Re: Re: Liberta Gia

Neviděla jsem nikdy ve skupině zprávu od samotáře, že by vybral 300 dolarů za 10 měsíců. Vy určitě taky ne - a ani ji nikdy neuvidíte :)

—————